پرده چاپی از جدیدترین فناوری های چاپ بر روی پارچه می باشد که در ایران نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای خرید پرده های چاپی می توانید به مراکز فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی و همچنین پرده فروشی ها مراجعه نمائید. امروزه مدرن بودن و خاص جلوه دادن بخشی از زندگی، می تواند زندگی انسان ها را از کسلی و یکنواختی خارج نماید و فضای شاد و فرح بخشی را برای ساکنین فراهم آورد. از این رو سفارش انواع پرده پانچ چاپی می تواند به عنوان یکی از ایده های خلاقانه در برآوردن این افکار و عقاید، نقش بسزایی خواهد داشت. به همین دلیل می توانید تنها با سفارش چاپ تصویر و طرح مورد دلخواه خود بر روی پرده، جلوۀ زیباتری را برای محیط زندگی خود بوجود آورید و افراد حس بهتری خواهند داشت. 

معرفی پرده چاپی

پرده های چاپی، همان چاپ تصاویر بر روی انواع پارچه های پرده از جمله حریر، مخمل، کتان و ... می باشد. به عبارتی می توانید برای اتاق کودکان و فرزندان خود سفارش پرده چاپی طرح کودک دهید تا اتاق فرزند دلبندتان را مطابق با سلیقۀ کودکتان چیدمان کرده باشید. بدین وسیله فرزندان حس مالکیت و استقلال بیشتری خواهند داشت و از فضایی که در آن زندگی می کنند بیشتر لذت خواهند برد. بنابراین می توانید از ایده های نو آورانه در جهت مثبت استفاده کنید و فضای داخلی منزل و محیط اداری خود را خاص و زیبا طراحی دکوراسیون کنید.

همانطور که می دانید پرده از مهمترین لوازم منزل به حساب می آید، بنابراین بهتر است در انتخاب طرح، رنگ و مدل پردۀ اتاق خواب، اتاق فرزندان، اتاق نشیمن و حتی آشپزخانه دقت لازم را به کار گیرید تا هارمونی فضای داخلی بیشتر نمایان کنید. از این رو خرید پرده پانچی چاپی و یا سفارش پرده چاپی می تواند در برخی از موارد بهتر باشد و حال و هوای شما را سادگی بیرون درآورد.

خرید پرده چاپی سفارشی

در نتیجه می توانید خرید پرده چاپی سفارشی را داشته باشید و تصویر مورد دلخواه خود را که می تواند تصویری از چهره خود، شخصیت های کارتونی، تلویزیونی، ورزشی، مناظر طبیعی و غیره باشد را به عنوان طرح پرده پانچ چاپی در نظر بگیرید.

برای کسب اطلاعات در رابطه با قیمت پرده چاپی، چگونگی سفارش پرده های چاپی می توانید با واحد فروش فروشگاه دکور آفیس تماس بگیرید تا شما را در خرید و سفارش پرده پانچ چاپی یاری نمایند. همچنین می توانید پرسش مرتبط با انتخاب بهترین پرده چاپی را مطرح نمائید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 614
نمایش همه
علاقه مندی ها ()