طرح توجیهی نقطۀ عطف پروژه را مشخص می کند، همچنین تمام مسائل پیشروی اجرای پروژه را به صورت کاملاً مشخص و واضح بیان می کند. شرکت مهندسین مشاور مطصا چندین سال است که در حوزۀ ارائه خدمات مشاوره طرح توجیهی فعالیت دارد و از فارغ التحصیلان و اساتید مجرب دانشگاه های معتبر برای نگارش طرح های توجیهی استفاده می کند. امکان سنجی اقتصادی پروژه مستلزم گزارش داده ها و مستندات پروژه می باشد. برای سفارش انواع طرح توجیهی به سایت مراجعه نمایید.

ارائه طرح توجیهی و راه اندازی کسب و کار

اگر قصد اجرا و راه اندازی کسب و کار و یا شروع پروژه های اقتصادی دارید، بهتر است برای پیشبرد عملیات اجرایی به بهترین شکل ممکن از کانون مشاوران طرح توجیهی برای مسائل امکان سنجی اقتصادی پروژه، طراحی و راه اندازی کسب و کار مشورت بخواهید. بدین وسیله با آگاهی و بررسی کلیۀ جوانب می توانید بر میزان موفقیت پروژۀ کسب و کار بیفزایید.

میزان سرمایه گذاری اولیه، تعداد ذینفعان پروژه، میزان تسهیلات، نحوۀ بازپرداخت تسهیلات، نحوۀ نظارت و مسائل مدیریتی، بررسی نیاز بازار، میزان نیروی کار، أخذ مجوزهای قانونی و مورد نیاز طرح توجیهی، بررسی مدیریت طرح، میزان سرمایه و سهامداران، برآورد هزینه های اصلی و احتمالی، تأمین تجهیزات و ماشین آلات صنعتی، میزان سود آوری نتیجۀ اجرای پروژه، ابعاد رقابت در دنیای کسب و کار و ... از جمله مسائل مختلفی است که نگارش طرح های توجیهی مورد بررسی و تفحس قرار می دهد. برای اطلاع از سفارش طرح توجیهی شیر خشک صنعتی  با ما تماس بگیرید.

تنظیم طرح توجیهی، بررسی سرمایه اولیه، برآورد هزینه های اجرای پروژه، بررسی و نظارت مدیریتی بر روی پروژه ها یک ضرورت می باشد که پیش از شروع فرایند عملیات کسب و کار باید مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته شود تا نتیجۀ کار رضایت بخش باشد. در دنیای امروز به دلیل گستردگی مسائل اقتصادی و بازار کسب و کار، استفاده از تجربیات کارگروه کانوان مشاوران طرح توجیهی می تواند تضمینی برای راه اندازی و ادامۀ فعالیت شما باشد.

 

آدرس :تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴    

  تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک : 
info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 689
نمایش همه
علاقه مندی ها ()