طرح توجیهی به بررسی جوانب پروژه ها و کسب وکارها می پردازد و میزان شانس موفقیت آنها را مشخص می کند. شرکت مهندسین مشاور مطصا با استفاده از اساتید فنی و اقتصادی معتبرترین دانشگاه ها توانسته نگارش طرح های توجیهی را برای سازمان های مختلف انجام دهد و با مطالعات امکان سنجی، بررسی عوامل اجرایی پروژه و تأمین تجهیزات مورد نیاز، میزانن سوددهی و موفقیت اجرای پروژه را بدست آورند. بنابراین به صورت برنامه ریزی شده گام های اجرای پروژه برداشته می شود. برای سفارش از شرکت ارائه ی طرح توجیهی به سایت مراجعه نمایید.

معرفی طرح توجیهی اقتصادی

همانطور که مطرح شد، مطالعات مسائل امکان سنجی، میزان سرمایه، مسائل نظارتی و مدیریتی پروژه، بررسی دقیق نسبت به نقاط قوت و ضعف اجرای پروژه، بررسی تعداد سرمایه گذاران، میزان تسهیلات، تأمین وسایل نقلیه لازم، تأمین تجهیزات، محاسبۀ برآورد میزان بودجۀ مورد نیاز پروژه، تکمیل فرم های عضویت در پارکت علم و فناوری، نگارش طرح های توجیهی و ... بخشی از مسائلی است که مشاوران طرح توجیهی با بیان آنها در صدد مشخص نمودن میزان موفقیت در اجرای پروژه می باشند. برای اطلاع از سفارش طرح توجیهی نخ پلی آمید  با ما تماس بگیرید.

 

در نتیجۀ این مباحث می توان به این حقیق دست یافت که بنگاه مشاوران طرح توجیهی برای راه اندازی پروژه ها، دارای یکسری فرآیند کنترل شده می باشند و با بیان مشکلات و مزایای اجرای پروژه تلاش می کنند تا مطابق با میزان سرمایه گذاری موجود در پروژه بتوانند توصیف کاملی از میزان موفقیت یا عدم موفقیت پروژه را به صورت کاملاً مشخص بیان کنند. بیان طرح توجیه فنی و اقتصادی یک امر لازم و ضروری محسوب می شود تا روند اجرای پروژه با بازنگری کامل فعالیت خود را آغاز نماید و در صورت کمبود بودجه، پیش از اجرای پروژه سرمایه گذاری های اولیه تأمین گردد.

با نگارش طرح های توجیهی می توان میزان هزینه های اجرای پروژه را برآورد نمود و بدین وسیله پیش از اجرای عملیات، بودجۀ مورد نیاز پروژه را تأمین نمود.

آدرس :تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴    

  تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک : 
info@matsa.co

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 690
نمایش همه
علاقه مندی ها ()