طرح توجیهی در واقع خدمات مدیریت پروژه و ارزش گذاری سهام، طرح ها و پروژه های صنعتی و غیر صنعتی را انجام می دهند. شرکت مهندسین مشاور مطصا با استفاده از افراد متخصص و اساتید دانشگاه های معتبر حاضر به ارائه خدمات طرح توجیهی به سازمان های دولتی و خصوصی می باشد تا با بررسی کامل جوانب اجرای پروژه های کاری، درصد موفقیت عملیات را برآورد نموده و مهمترین مسائلی که حین انجام پروژه، نیاز به رعایت آنها وجود دارد را مطرح نمایند. برای سفارش طرح توجیهی اقتصادی  به سایت مراجعه نمایید.

معرفی بنگاه طرح توجیهی

بنگاه های طرح توجیهی از جمله بنگاه های ارائه خدمات مشاوره ای برای راه اندازی کسب و کار می باشد و دانش شما را نسبت به نوع کسب و کار آگاه می سازد و موجب می گردد سرمایه گذاری هایی که انجام می دهید به بهترین شکل ممکن راه اندازی گردند. برای اطلاع از سفارش طرح توجیهی احداث شهرک ویلایی  با ما تماس بگیرید.

از جمله خدمات بنگاه طرح توجیهی می توان به ارزیابی طرح توجیهی یا همان امکان سنجی، تأمین ماشین آلات صنعتی، مشاوره سرمایه گذاری مشترک Joint Venture ، تحقیقات بازار، مشاوره سرمایه گذاری و تأمین مالی، ارائه طرح توجیهی فنی و اقتصادی، مدیریت پروژه، ارزش گذاری میزان سهام، طرح های اجرایی و پروژه ها اشاره نمود که کسب آگاهی و دانش لازم از هر کدام یک نیاز اساسی محسوب می شود. مدیران پروژه ها زمانی موفق می شوند که بتوانند از تمام راه حل های پیش روی خود بهره لازم را ببرند که استفاده از طرح توجیهی فنی اقتصادی از جملۀ این موارد می باشد. آشنایی با طرح توجیهی فنی اقتصادی که برخی شرکت های مهندسی ارائه می دهند، به شما کمک می کند، پیش از شروع انجام پروژه با بررسی جوانب امکان سنجی، بازار، نیاز مردم، تعداد مجوز و پروانه هایی که باید پیش از اجرای پروژه دریافت گردد و همچنین میزان سرمایه و ارئه ایده سرمایه گذاری شما را برای رساندن به اهدافتان یاری رسانند.

آدرس :تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴    

  تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک : 
info@matsa.co

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 703
نمایش همه
علاقه مندی ها ()