پوستر کاغذ دیواری نوعی چاپ متفاوت از کاغذهای دیواری می باشد که طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است. در دنیای امروز شاهد چاپ انواع پوستر کاغذ دیواری در طرح های مختلف و برندهای متفاوت می باشیم. به عبارتی متناسب با سلایق و ایده های طراحان مختلف در جهان، شاهد فروش انواع پوستر دیواری و کاغذ دیواری با طرح های کلاسیک و مدرن می باشیم.

پوستر کاغذ دیواری برجسته

از جمله طرح های مدرن کاغذ دیواری می توان به پوستر کاغذ دیواری برجسته اشاره نمود که با عنوان پوستر دیواری سه بعدی به بازار عرضه شده اند و بر روی دیوارها نصب می شوند. از پرفروش ترین پوسترهای سه بعدی می توان به انواع پوستر دیواری گل سه بعدی و تصاویر انتزاعی سه بعدی اشاره نمود که نمودی از تصاویر واقعی را برای انسان ها تداعی می کنند. به همین دلیل به راحتی می توان خود را درون فضاهای مختلف تصور کرد و حس دلپذیر تصاویر را به وضوح احساس نمود. به عنوان مثال استفاده از پوستر دیواری سه بعدی یک راهرو بی انتها، حس واقعی تصویر را برای شما نمایش می دهد و شما احساس می کنید که در همان موقعیت قرار دارید. به همین دلیل از پوسترهای 3D مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. برای خرید به سایت مراجعه کنید. برای خرید پوستر دیواری طبیعت به سایت مراجعه کنید.

 

پخش پوستر کاغذ دیواری در تهران

نکتۀ طلائی در رابطه با پوسترهای کاغذ دیواری این است که پخش پوستر کاغذ دیواری در استان تهران و شهرستان های سراسر کشور صورت می گیرد و امکان خرید پوستر و کاغذ دیواری ارزان برای اکثر افراد فراهم می باشد.

فروشگاه دکور آفیس چندین سال است که در عرصۀ پخش و فروش محصولات کاغذ دیواری و پوستر دیواری فعالیت دارد و محصولات متنوع دکوراتیو را با قیمت ارزان، کیفیت عالی و برندهای معتبر به فروش می رساند و امکان چاپ سفارشی انواع محصولات دکوراتیو را برای مشتریان با کمترین قیمت انجام می دهد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 605
نمایش همه
علاقه مندی ها ()