پوستر کاغذ دیواری نوع دیگری از کاغذ دیواری می باشد که در بازار مشاهده می شود. چاپ پوستر کاغذ دیواری معمولاً توسط دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی نانو صورت می گیرد که دوام و کیفیت کاغذ دیواری بسیار متفاوت و بهتر از پیش می شود. به عبارتی دیوارپوش پوستر دیواری، بهترین گزینه برای پوشش بخشی از دیوار می باشد. به همین دلیل از پوستر دیواری پشت مبلمان برای زیباتر نمودن فضای پشت مبلمان استفاده نمود که از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. برای خرید از مرکز خرید پوستر کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

پوستر کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر کاغذ دیواری تصاویر سه بعدی نوع دیگری از کاغذ دیواری می باشد که زیباتر و شکیل و لاکچری تر می باشد و در عین حال زیبایی خاصی به محیط می بخشد. در اصل نمای تصاویر پوستر دیواری سه بعدی، واقعی تر جلوه می کند و زیبایی دلنشینی را که خلق شده است را نشان می دهد. در چند سال اخیر پیشرفت تکنولوژی تغییر شگفت انگیزی در چاپ تصاویر ایجاد نموده است به همین دلیل در حال حاضر شاهد پوسترهای دیواری با تصاویر متنوعی می باشیم. انواع پوستر دیواری تصاویر سه عدی، پوسترهای دیواری شهری و تاریخی، پوستر دیواری طرح شخصیت های کودکانه، پوستر کاغذ دیواری طرح گل به شکل سه بعدی و مدرن نمونه هایی از تصاویر پوستر دیواری می باشد که برای طراحی پوستر انتخاب می شوند و از زیبایی خیره کننده ای برخوردار می باشند. برای سفارش پوستر دیواری حیوانات به سایت مراجعه کنید.

 

قیمت چاپ پوستر کاغذ دیواری

قیمت چاپ انواع پوستر کاغذ دیواری با یکدیگر متفاوت می باشد چون به کیفیت متریال چاپ، جنس کاغذ، ابعاد پوستر و همچنین برند کاغذ دیواری بسته دارد. بنابراین برای خرید بهترین پوستر دیواری می توانید به صورت اینترنتی، طرح های پوستر دیواری و کاغذهای دیواری را مشاهده کنید و سپس پوستر دیواری ارزان و کیفیت عالی را سفارش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با فروشگاه دکور آفیس ارتباط برقرار کنید و راهنمایی های بیشتر دریافت کنید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 614
نمایش همه
علاقه مندی ها ()