پارکت از جمله وسایل دکوراتیو در طراحی دکوراسیون داخلی می باشد که متناسب با پوشش کف سالن های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. مصرف پارکت و پارکت لمینت در اکثر کشورها کشورها طرفداران زیادی پیدا کرده است و به عنوان یکی از انواع کفپوش پر فروش در سراسر جهان شناخته شوند. در ابتدای ساخت و نصب پارکت ، پارکت ها را از برش های درختان طبیعی و الوار تولید نمودند و با استفاده از ابزارآلات ساب، سطح پارکت ها را درخشنده و صیقلی ساختند تا نمای زیبایی داشته باشند.

معرفی انواع پارکت و لمینت

به دلیل مقاومت پایین پارکت ها نسبت به آب، نمی توان در محیط های شرجی و رطوبتی از کفپوش های پارکت استفاده نمود. از این رو با پیشرفت تکنولوژی و تولید متریال مختلف از مشتقات چوب، کفپوش های MDF یا به عبارتی پارکت های لمینت تولید شدند که با عنوان پارکت لمینت ویتال  و مقاوم در برابر اشعۀ نور شناخته شدند. در نتیجه تا حال حاضر می توان گفت بر تعداد برندهای پارکت لمینت افزوده می شود و در بازار انواع پارکت لمینت برند ایرانی، انواع پارکت لمینت ترکیه ای، پارکت لمینت چینی و دیگر کشورها را می توان مشاهده نمود. دسته بندی های کفپوش پارکت لمینت بسیار متفاوت می باشد و هر برند پارکت در رنگ بندی های متنوع ساخته می شوند تا بتوان متناسب با دکوراسیون های متفاوت از مناسب ترین پارکت لمینت استفاده نمود.

از جمله ویژگی های پارکت لمینت می توان به خاصیت استحکام بالای کفپوش لمینت نسبت به ضربه و سایش اشاره نمود. البته قابل ذکر است که پارکت لمینت را در رده های مختلف میزان تحمل سایش دسته بندی نموده اند که می توان به رده های سری AC1 (متناسب با مکان های کم تردد) الی AC5 (متناسب با مکان های پر تردد) اشاره نمود. 

خرید پارکت ارزان

در نتیجه برای خرید پارکت و پارکت لمینت، باید توجه ویژه ای نسبت به مشخصات ساخت پارکت ها نمود تا متناسب با موقعیت و مکان مورد نظر، بهترین پارکت لمینت را خریداری نمود. در ضمن خرید پارکت ارزان را ملاک خرید کفپوش قرار ندهید. با خرید پارکت با کیفیت می توانید مدت زمان بیشتری از مزایای چنین کفپوش هایی بهرمند گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوۀ انتخاب و خرید مناسب ترین کفپوش پارکت، با کیفیت عالی و قیمت ارزان می توانید با مرکز فروش فروشگاه دکور آفیس تماس بگیرید و پرسش های خود را در رابطه با قیمت انواع پارکت مطرح نمائید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 619
نمایش همه
علاقه مندی ها ()