کاغذ دیواری از جمله محصولات دکوراسیون داخلی است که از گذشته بر روی دیوارها چسبانده می شد و زیبایی خاصی به محیط اتاق ها می بخشید. نصب کاغذ دیواری در واقع جای رنگ آمیزی و نقاشی دیوارها را پوشش می دهد و علاوه بر آن زیبایی خاصی به محیط داخلی می بخشد. به همین دلیل روز به روز بر تعداد طرفداران مصرف کنندۀ کاغذهای دیواری افزوده شد و باعث چاپ انواع کاغذ دیواری گشت.

انواع کاغذ دیواری

در حال حاضر انواع کاغذ دیواری کلاسیک و مدرن را مشاهده می کنیم که برای پوشش دیوارهای مختلف چاپ شده اند و به فروش می رسند. به عنوان مثال آلبوم کاغذهای دیواری گوگل، آلبوم کاغذ دیواری پیکاسو، آلبوم کاغذ دیواری ویچی، آلبوم کاغذ دیواری لاپرلا و ... نمونه هایی از آلبوم های مختلف از کاغذ دیواری طرح مدرن می باشند که شامل کاغذهای دیواری طرح برجسته نیز می باشند. منظور از کاغذ دیواری برجسته، نقش های برجسته می باشد که به راحتی با دست قابل لمس می باشد و درخشندگی و زیبایی خاصی از تصاویر کاغذ دیواری را نمایش می دهند. در نتجه با مشاهده تنوع طرح کاغذ دیواری، بهتر از گذشته می توان سبک کاغذ دیوار مورد دلخواه خود را انتخاب کنید و فضای متفاوتی را خلق کنید. برای اطلاع از قیمت کاغذ دیواری پالمیرا  به سایت مراجعه کنید

خرید و فروش کاغذ دیواری

سال های اخیر میزان خرید و فروش کاغذ دیواری و همچنین پوسترهای دیواری افزایش یافته است و منجر به فروش انواع کاغذ دیواری با قیمت ارزان شده است. همچنین برندهای مختلفی از کاغذهای دیواری را مشاهده می کنیم که قابل شست و شومی باشند و از کیفیت عالی برخوردار می باشند.

فروشگاه دکور آفیس چندین سال است که فعالیت خود را در زمینۀ پخش انواع کاغذ دیواری در تهران و سایر شهرستان ادامه می دهد و امکان خرید و سفارش چاپ انواع کاغذ و پوستر دیواری را با قیمت ارزان و کیفیت مناسب را در اختیار مشتریان قرار داده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 615
نمایش همه
علاقه مندی ها ()