کاغذ دیواری از مهمترین عناصر تزئین دکوراسیون داخلی محسوب می شود و در سراسر جهان برای پوشش دیوارها از انواع کاغذ دیواری بهره می گیرند. انتخاب کاغذ دیواری به عنوان دیوارپوش به مسائل مختلفی چون تنوع طرح، نصب راحت، رنگ بندی های مختلف و قیمت ارزان کاغذ دیواری بستگی دارد و به عنوان پر مصرف ترین دیوار پوش در طراحی و تغییر دکوراسیون داخلی محیط های اداری و مسکونی حساب می شود. برای اطلاع از قیمت کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

کاغذ دیواری برجسته 3D

از گذشته های دور خرید کاغذ دیواری در زندگی انسان ها تغییر و تحول بزرگی ایجاد نمود و به مرور زمان به عنوان جزء جدایی ناپذیر تجهیزات دکوراتیو مورد استفاده قرار می گیرد و روز به روز شاهد گسترش تنوع سبک و کیفیت کاغذهای دیواری می باشیم. انواع کاغذ دیواری برجسته 3D حاصل استفاده از دستگاه های چاپ مدرن می باشد و طرفداران زیادی پیدا کرده است. آلبوم کاغذ دیواری مادرنو و آلبوم کاغذ دیواری آریا نمونه هایی از سبک های کاغذ دیواری سه بعدی می باشند که در بازار قابل خرید و سفارش اینترنتی می باشد. در حال حاضر برای چاپ کاغذ دیواری از الیاف با تکنولوژی نانو استفاده می شود تا از کیفیت بهتری برخوردار باشند و نسبت به رطوبت استحکام بیشتری داشته باشند و به راحتی بتوان آلودگی سطوح کاغذ دیواری را با دستمال مرفع ساخت. برای خرید کاغذ دیواری کودک سیمفونی  به سایت مراجعه کنید

قیمت کاغذ دیواری با کیفیت

خلاصۀ مطلب این است که برای خرید کاغذ دیواری، بهتر است ملاک انتخاب و خرید را کاغذ دیواری با کیفیت در نظر بگیرید و سپس قیمت کاغذ دیواری را در نظر داشته باشید. چون زمانی که کاغذهای دیواری نصب می شوند برای مدت طولانی بر روی پوشش دیوار قرار گرفته می شوند.

فروشگاه دکور آفیس سال های طولانی است که در حوزۀ پخش انواع کاغذ دیواری در تهران و شهرستان ها فعالیت دارد. برای کسب راهنمائی در خصوص خرید مناسب ترین کاغذ دیواری می توانید با بخش فروش این مجموعه تماس بگیرید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 606
نمایش همه
علاقه مندی ها ()