کاغذ دیواری یکی از محصولات دکوراتیو می باشد که از گذشته های بسیار دور برای تزئین اتاق ها و سالن ها بر روی دیوارها نصب و چسبانده می شد. در حال حاضر نیز خرید از فروشگاه کاغذ دیواری بیش از پیش مورد رونق قرار گرفته است و تمام اقشار با درآمدهای بالا و یا کم درآمد می توانند بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون فضای داخلی، انواع کاغذ دیواری ساده یا سه بعدی را بر روی دیوارها نصب کنند. کاغذهای دیواری از مهمترین وسایل تزئینی محسوب می شود که اکثر افراد ترجیح می دهند بجای خرید لوازم و اسباب جدید، با نصب کاغذ دیواری با کیفیت، زیبایی خاص و دلپذیری را برای خود و ساکنین بوجود آورند. همچنین با کمترین هزینه می توانند این تغییر و تحول عظیم را بوجود آورند.

انواع کاغذ دیواری

همانطور که می دانید دکوراسیون داخلی قدیم، سبک دکوراسیون کلاسیک بود و در حال حاضر نیز افراد زیادی پیرو این سبک دکوراسیون می باشند و میزان خرید و فروش انواع کاغذ دیواری طرح کلاسیک در سراسر کشورها زیاد می باشد. همچنین در بازار ایران نیز علاوه بر کاغذهای دیواری برند خارجی، انواع کاغذ دیواری ایرانی با کیفیت در تهران و شهرستان ها عرضه می شود. مهمترین نکته در مورد استفاده از کاغذهای دیواری، مسئلۀ سبک دکوراسیون و همچنین کاربرد فضا می باشد. به عنوان مثال برای اتاق کودک علاوه بر کاغذ دیواری بافت دار، کاغذ دیواری ساده، انواع کاغذ دیواری طرح دار، می توان از انواع کاغذ دیواری طرح کودکانه و نوجوانانه استفاده نمود که تناسب بیشتری با روحیۀ فرزندان داشته باشد. به همین دلیل چاپ کاغذ دیواری در طرح های مختلف مورد استقبال عموم قرار گرفته شده است و در حال حاضر شاهد چاپ انواع کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک می باشیم. برای خرید اینترنتی کاغذ دیواری لنا2 به سایت مراجعه کنید

خرید کاغذ دیواری

قابل توجه است که با خرید مناسب ترین کاغذ دیواری می توان شگفتی و تحول زیدی در دکوراسیون محیط بوجود آورد و اعتبار و ارزش محیط را افزایش دهد. بنابراین در حال حاضر طراحان دکوراسیون و معماران با توجه به سبک بنا، ترجیح می دهند با استفاده از کاغذهای دیواری باکیفیت و قیمت ارزان زیبایی و تفاوت را در نما ایجاد نمایند.

فروشگاه دکور آفیس با کسب تجربیات فراوان در حوزۀ فروش انواع کاغذ دیواری و محصولات دکوراتیو، با استفاده از کادر فنی با تجربه در بخش های فروش و نصب محصولات کاغذ دیواری سه بعدی و ساده، می تواند خدمات مشاوره ای رایگان در رابطه با خرید ارزان و باکیفیت کاغذ دیواری به مشتریان گرامی ارائه دهد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 658
نمایش همه
علاقه مندی ها ()