کابینت ها در دسته بندی های مختلفی قرار دارند که یکی از انواعی که تقریبا در بسیاری خانه ها دیده می شود، کابینت های مدرن و کلاسیک می باشد. کابینت آشپزخانه دارای تعداد دلخواه و با توجه میزان فضا دارای اندازه های مختلفی می باشد. زمانی که اندازه گیری فضای کابینت انجام می شود معمولا جای وسیله های اصلی مانند یخچال و گاز و فر و... تعیین می گردد و باقی فضا با استفاده از کابینت ها و کشوها پر می شود. استفاده ی خوب از فضا باعث می شود که شما بتوانید تعداد بیشتری از کابینت آشپزخانه را داشته باشید و از آن کمال استفاده را ببرید. با آمدن ام دی اف به زندگی ، محصولات بسیار زیادی نظیر کابینت آشپزخانه و کمد ها و دراور ها و... از آن ساخته شدند و با توجه به اینکه قیمت پایینتری نسبت به چوب دارند و مقاومت بالای آن ها مورد توجه افراد قرار گرفتند. همچنین کابینت آشپزخانه ام دی اف وزن کمی دارد و برای نصب مشکلی ایجاد نمی کند.

سفارش انواع کابینت های آشپزخانه

ام دی اف ها به صورت معمولی و یا با لایه ی محافظ که در کابینت های هایگلاس استفاده می شود و لایه ی چوبی مثل کابینت های روکش دار هستند. کابینت های ممبران نیز نمونه ای کابینت هاست که از نتریالی به نام ممبران تشکیل شده که به نسبت کابینت های ام دی اف ارزان تر بوده و در طرح های کلاسیک به فروش می رسد. کابینت های روکش دار می توانند از هر نوع چوب باشند و مقاومت خوبی در برابر خراشیدگی دارند و با توجه به جنس چوب به کار رفته در آن ها قیمتشان براورد می شود.

مجموعه آکاژو دیزاین محصولاتش را با تنوع بسیار بالا در سایت قرار داده که با سفارش اینترنتی نیز می توان آن ها را خریداری کرد. تولید انواع کابینت آشپزخانه در این مجموعه با استفاده از بهترین متریال صورت می گیرد و انواع کابینت آشپزخانه جدید و مدرن با توجه به سلیقه های مختلف در سایت قرار گرفته است. اگر می خواهید یک کابینت باکیفیت با قیمت پایین داشته باشید از طریق لینک به سایت مراجعه کرده و کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس خرید کنید. کارشناسان ما همه ساعته در خدمت شما هستند و مشاوره های لازم را برای انتخاب یک کابینت آشپزخانه خوب و مخصوص به شما را می دهند.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 626
نمایش همه
علاقه مندی ها ()