تا به حال شده که برای خرید کابینت آشپزخانه به بازار رفته باشید اما در انتخاب کابینت دچار مشکل شوید. برخی از فروشندگان برای عرضه ی محصولات ممکن است اطلاعات درستی را به شما ندهند. برای همین قبل از خرید بهتر است با کسی که در زمینه ی کابینت آشپزخانه وارد است مشورت کنید. کابینت ها در انواع گوناگونی در دسترس ما هستند.

انواع کابینت آشپزخانه

همان طور که می دانیم ام دی اف در تنوع بالا موجود است و دارای انواع مشابه همچون کابینت های ممبران و هایگلاس می باشد. هر یک از این کابینت ها دارای کیفیت های مختلفی می باشد . در صورتی که می خواهید هزینه ی کمی را انجام دهید بهتر است از کابینت های ممبران استفاده کنید اما اگر هزینه چندان اهمیتی برای شما ندارد می توانید از جنس های باکیفیت ام دی اف و هایگلاس استفاده کنید. کابینت آشپزخانه هایگلاس که قیمتی بالاتر از ام دی اف دارد به دلیل وجود لایه ای روی آن مقاومت و درخشندگی داشته و باعث زیبایی م شود. نوعی دیگر از کابینت ها ، کابینت چوب و روکش است. این نوع از کابینت آشپزخانه از ام دی اف تشکیل شده که روکشی از چوب طبیعی روی آن را پوشانده و مورد پسند بسیاری از افراد واقع شده است. برای این مدل از کابینت می توانید از چوب های مختلف برای روکش سفارش دهید نظیر چوب روسی و گردو و.... که به همین دلیل طبیعی و زیبا بودنش مقداری گران تر از دیگر کابینت ها می باشد.

خرید انواع کابینت آشپزخانه

خرید انواع کابینت آشپزخانه باید از مرکز معتبری همچون مجموعه آکاژو دیزاین انجام شود. مجموعه آکاژو دیزاین به دلیل تجحربه ی بالایی ه در زمینه ی ساخت و نصب کابینت آشپزخانه دارد در کار خود بسیار حرفه ای بوده و از پرسنل کارازموده استفاده می کند. خرید انواع کابینت آشپزخانه از سایت این مرکز که از طریق لینک ها قابل ورود است انجام می گیرد. سفارش اینترنتی نیز راهی برای راحتی در خرید می باشد که این مجموعه در اختیار مشتریانش قرار داده است.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 624
نمایش همه
علاقه مندی ها ()