کابینت ها از ضروری تریم وسیله ها در آشپزخانه هستند که ما مداوم با آن ها سروکار داریم و ظروف و مواد غذایی را در آن جای می دهیم. از انواع کابینت ها که بسیار طرفدار دارد کابینت کلاسیک است. کابینت کلاسیک به دلیل طراحی منظم و ساده اش هم باعث زیبایی آشپزخانه ی شما خواهد بود و هم از نظر گذر زمان این نوع کابینت ها از مد نمی افتد زیرا طرحی دارد که در همه ی دوران ها می توان از آن استفاده کرد. یک کابینت کلاسیک بسیار ساده و محبوب بوده و جدا از تجملات می باشد. کابینت کلاسیک معمولا در تمامی کشور های دنیا طرفداران بی شماری دارد و تنها نوعی از کابینت است که معمولا همه پسند می باشد. کابینت ها از جنس و طرح های گوناگون تشکیل می شوند که امروزه انواع کابینت ها از جنس ام دی اف بوده که در طرح  های مختلفی در بازار وجود دارد.

معرفی انواع کابینت کلاسیک

کابینت های کلاسیک نوعی از کابینت های جادار هستند و معمولا این نوع کابینت ها عمق زیادی دارند. در ساخت کابینت کلاسیک در ابتدا به جادار بودن و کارامدی آن دقت می شود تا تجمل و زیبایی ظاهرش. برخی از انواع کابینت کلاسیک با داشتن درب شیشه ای مخصوص چیدمان ویترینی می باشد و می توان ظروف زیادی را داخل آن گذاشت. در آشپزخانه هایی که فضای مناسب برای داشتن جزیره را دارد می توان از کابینت کلاسیک در آن بهره برد. طرحی که از کابینت کلاسیک در نظر ما نقش می بندد کابینتی با جنس چوب و درب های برجسته و گاها دارای حکاکی است که شاید نقشی قدیمی داشته باشد. یکی از مزیت های کابینت کلاسیک برخلاف دیگر کابینت ها این است که می توان برای هر آشپرخانه ای که کوچک و بزرگ است از کابینت کلاسیک استفاده کرد. عمق و ارتفاع این کابینت ها بر حسب سلیقه و کاربرد می تواند متفاوت باشد.

مجموعه آکاژو دیزاین در خدمت شماست تا محصولات خود را به شما معرفی کند و شما می توانید از محصولاتی که در سایت مجموعه آکاژو دیزاین قرار دارد دیدن کنید. این مجموعه در تلاش است انواع کابینت را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت برای شما تولید کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در سایت آکاژو دیزاین ارتباط برقرار کنید و در باره ی انتخاب محصولات نیز از آن ها کمک بگیرید.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 648
نمایش همه
علاقه مندی ها ()