مبل راحتی به مبلی گفته می شود که به طور کامل با پارچه پوشیده شده است و آرامش بیشتری را برای فرد به ارمغان می آورد. همچنین به دلیل نوع طراحی که مبل های راحتی دارند، می توان به راحتی با تجهیزات دکوراسیون داخلی هارمونی ایجاد کرد و انتخاب طرح مبل راحتی نقش بسزایی در زیبایی و ترکیب رنگ دکوراسیون داخلی منزل دارد. عموماً خرید مبل راحتی بر اساس طرح و مدل مبلمان راحتی می باشد که توجه به کیفیت و جنس بدنۀ مبل های راحتی بسیار ساده نمی باشد چون به طور کامل توسط پارچه پوشیده می شود. به همین جهت بهتر است از فروشگاه های معتبر و دارای سابقه خرید مبلمان خود را انجام دهید و تضمین کیفیت از مهمترین فاکتورهای فروش مبل به حساب آورند.

انواع مبل راحتی

همانطور که در بازار مشاهده می کنید تنوع مدل های مبل راحتی بسیار زیاد می باشد و متناسب با هر نوع سلیقه ای می توان انواع مبل راحتی را خریداری نمود. به عنوان مثال می توان به مبل راحتی رونیکا، انواع مبل راحتی چستر فیلد، مبل های راحتی دایانا، انواع مبل راحتی کارولینا ، مبل های راحتی مدل پانیدا، مبل های راحتی مدل الیزا، مبل راحتی مدل لاله و ... اشاره نمود که دارای ترکیب رنگی متنوع و زیبا می باشند که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند و به دلیل نوع طراحی مبل های راحتی، آرامش بیشتری را برای افراد ایجاد می کند.

نوعی طراحی انواع مبل راحتی به شکلی می باشد که فضای بیشتری از فضای منزل را به خود اختصاص می دهد، به همین دلیل انتخاب نوع مبل راحتی در زیبایی دکوراسیون داخلی مؤثر می باشد.

خرید ارزان مبل راحتی

معمولاً بانوان برای خرید مبل راحتی ریز بین و نکته سنج تر می باشند و علاوه بر زیبایی نکات بیشتری را در رابطه با خرید مبلمان مد نظر قرار می دهند. از جمله نکات خرید انواع مبل راحتی می توان به راحتی مبل، کیفیت متریال مبل از قبیل پارچه و بدنۀ مبل و همچنین ترکیب رنگی مبلمان اشاره نمود.

فروشگاه دیجی چوب بیش از 15 سال است که به صورت کاملاً حرفه ای فعالیت تولید و عرضۀ انواع لوازم چوبی از قبیل انواع مبل راحتی، سرویس خواب، مبل خانگی، مبل کودک، مبل اسپرت، مبل سلطنتی و غیره را با استفاده از نیروی متخصص و مجرب انجام می دهد و ملاک فروش مبلمان راحتی و دیگر محصولات فروشگاه را جلب رضایت مشتری قرار داده است.

شماره تماس دفتر فروش:                             66300923 _ 021

شماره تماس دفتر فروش :                            41256562 _ 021

 برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید :

شماره موبایل تلگرام و واتس آپ :                   6231055 _ 0903 

دفتر اداری:

یافت آباد خیابان حیدری جنوبی خیابان آخوندی پلاک 68

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 760
نمایش همه
علاقه مندی ها ()