دستگاه شیرینگ یکی از پیشرفت های تکنولوژی بوده که توانسته در بخش بسته بندی بسیار مورد توجه قرار بگیرد. برای بسته بندی کالا ها از دستگاه شیرینگ استفاده می شود. با استفاده از دستگاه های شیرینگ کالا ها با چینش مناسب و به صورت یکپارچه بسته بندی شده و به دست مشتریان می رسند. در دستگاه شیرینگ نایلونی وجود دارد که بر روی محصولات قرار کمی گیرد و به وسیله ی حرارت یا دوخت بسته بندی را کامل می کند. نایلو های شیرینگ بسته به نوع کالا ها دارای ضخامت های مختلفی هستند تا بدین وسیله مانع از پاره شدن بسته بندی گردد. برای اطلاع از قیمت دستگاه شیرینگ پک به سایت مراجعه کنید.

انواع دستگاه های شیرینگ

دستگاه های شیرینگ دارای چند نوع دستگاه از جمله دستگاه شیرینگ تونلی و دستگاه شیرینگ کابینی و دستگاه شیرینگ کانوایر دار و دستگاه شیرینگ پلی اتیلن می باشد. با استفاده از بسته بندی کردن، محصولات مرتب و منظم در کنار هم چیده می شوند و به راحتی قابل جابجایی هستند و همین طور محصولات به هم نمی ریزد و باعث خرابی در اثر جابجایی نمی شود. دستگاه شیرینگ نامش از زبان انگلیسی به منظور کوچک تر کردن می باشد. بسته بندی آب معدنی از بسته بندی هایی است که توسط دستگاه های شیرینگ انجام می گیرد. برای اطلاع از مرکز فروش دستگاه شیرینگ تونلی به سایت مراجعه کنید.

فروش دستگاه های شیرینگ در بازار بسیار بیشتر از قبل شده و مغازه ها و کارگاه ها و کارخانه ها از این دستگاه بهره مند هستند. بسته بندی با دستگاه های شیرینگ موجب سالم ماندن کالا ها شده و با شفاف بودن بسته بندی ایجاد شده به راحتی داخل بسته بندی دیده می شود. شرکت آراد ماشین از سازندگان بزرگ دستگاه های شیرینگ بوده که توانسته این دستگاه ها را در انواع مخختلف و با کیفیت بسیار بالا بسازد. شرکت آراد ماشین دستگاه های شیرینگ را با قیمت بسیار مناسبی به دست شما می رساند برای اسطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید.                                                       

شرکت آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 693
نمایش همه
علاقه مندی ها ()