دستگاه سیل وکیوم با هدف بسته بندی محصولات صنعتی و غذایی طراحی و ساخته شده است. دستگاه سیل وکیوم از نوع حرارتی و دستگاه سیل القایی با یک هدف ساخته شده اند ولی برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار گرفته می شوند که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

معرفی دستگاه سیل وکیوم حرارتی

نحوۀ کارکرد دستگاه سیل حرارتی به وسیلۀ المنت حرارتی و پرس سلفونی است که امکان بسته بندی انواع مختلف محصولات را فراهم می سازد. اساس عملکرد دستگاه سیل وکیوم حرارتی به این شکل است که ظروف یکبار مصرف به وسیلۀ قالب هولدر به درون دستگاه هدایت می شود و سپس توسط کلگی دستگاه که مجهز به المنت حرارتی و سلفون می باشد، دهانۀ ظروف را دور تا دور با سلفون می پوشاند.

در حال حاضر فروش دستگاه های سیل وکیوم  را می توان در کارگاه ها و شرکت های متوسط مشاهده نمود که توانسته اند فعالیت خود را با خرید دستگاه بسته بندی مکانیزه بهبود ببخشند و راندمان کاری مجموعه را افزایش دهند.

خرید دستگاه سیل وکیوم با قیمت ارزان

خرید دستگاه بسته بندی با قیمت ارزان بستگی به کارایی و اندازۀ دستگاه سیل دارد. از این رو متناسب با محیط شرکت و نوع محصولات می توانید مناسب ترین دستگاه سیل وکیوم را در جهت بسته بندی مکانیزه و خودکار خریداری نمائید. از دستگاه های بسته بندی مکانیزه در صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود که امکان بسته بندی محصولات را درون ظروف پت یا پلی اتیلن فراهم می سازد.

شرکت ماشین ساز مفتخر است که چندین سال در عرصۀ طراحی و ساخت انواع دستگاه های مکانیزه و مدرن صنعتی، با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش فعالیت دارد. این شرکت امکان خرید و فروش دستگاه های بسته بندی سیل وکیوم رومیزی، خطی و روتاری را با قیمت ارزان و مناسب، برای مشتریان بوجود آورده است.

شرکت آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 669
نمایش همه
علاقه مندی ها ()