امروزه  و با مراجعه به فروشگاه های مختلف و همچنین فروشگاه های عرضه خشکبار محصولاتی را مشاهده میکنیم که بعنوان میوه خشک شده به فروش میرسند. این میوه های خشک شده توسط شرکت های مختلف تولید و به فروشگاه ها عرضه میشوند. شاید این سوال در ذهن شما مطرح شده باشد که این میوه ها چگونه به این شکل در می آیند و خشک میشوند. دستگاه خشک کن میوه از دستگاه های مخصوص برای خشک کردن انواع میوه محسوب میگردد که در ابعاد و همچنین با قابلیت های گوناگون نیز تولید میشود. انواع دستگاه خشک کن میتواند یک منبع در آمد بسیار خوب نیز باشد و امروزه شرکت ها و افراد زیادی وجود دارند که بصورت شراکتی و یا انفرادی با خرید این دستگاه ها اشتغال سود ده و همچنین پایداری را برای خود ایجاد میکنند. البته کسب در آمد از دستگاه های خشک کن میوه نه تنها میتواند باعث خود اشتغالی شود بکه میتواند در شاغل شدن افراد زیادی نیز تاثیر داشته باشد.

قیمت دستگاه خشک کن میوه

قیمت دستگاه خشک کن میوه تحت تاثیر عوامل زیادی متغیر میباشد که به برخی از این عوامل اشاره خواهیم نمود. یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت انواع دستگاه خشک کن میوه نوع دستگاه میباشد. دستگاه های خشک کن در انواع زیادی یافت میشوند که نسبت به امکانات و همچنین کیفیت و راندمان خود از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. قیمت دستگاه خشک کن میوه وارداتی نیز از دستگاه هایی که در شرکت های فعال در داخل کشور تولید میشود بیشتر میباشد. البته توجه داشته باشید که دستگاه های خشک کن میوه که در داخل تولید میشوند در صورتیکه از شرکت های معتبر خریداری شوند کیفتی برابر با دستگاه های وارداتی دارند.

شرکت ماشین ساز از شرکت های تولید و عرضه کننده انواع دستگاه های خشک کن میوه در کشور میباشد که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا بهترین و بروزترین دستگاه ها را تولید و بفروش میرساند.

شرکت آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 747
نمایش همه
علاقه مندی ها ()