پارکت از جمله کفپوش های محبوب در سراسر جهان می باشد که طرح های مختلفی را در بر می گیرد. بدین وسیله در طراحی دکوراسیون داخلی تغییر شگفت انگیزی را ایجاد نموده است. پارکت لمینت که از لایه های فشرده چوب hdf با روکش های ضد آب پوشانده شده است، علاوه بر اینکه بر زیبایی محیط می افزاید، بلکه دارای یکسری مزایای کاربردی متعدد می باشد که طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب نموده است. برای اطلاع از  قیمت پارکت لمینت به سایت مراجعه کنید.

مزایای پارکت لمینت با کیفیت

تمام محصولات کفپوش دارای یکسری مزایا و معایب می باشند که باعث بهبود کارایی محصولات می باشد. از مهمترین مزایای پارکت لمینت چوبی می توان به طرح های زیبا و طبیعی پارکت لمینت ها اشاره نمود. پارکت لمینت علاوه بر تنوع طرح، از قیمت ارزان، استحکام بالا، ضد آب، مقاومت بالا نسبت به ضربه، مقاومت در برابر سایش و نصب راحت بهره مند می باشد که موجب استقبال عموم مردم قرار گرفته است. پارکت لمینت ها به دلیل تنوع متعدد طرح، به راحتی می توان متناسب با دکوراسیون کلاسیک و مدرن هماهنگ نمود و هارمونی رنگ را در فضا حفظ نمود. برای خرید اینترنتی پارکت لیزارد کد 7730 به سایت مراجعه کنید.

خرید بهترین پارکت لمینت با قیمت ارزان

به دلیل تنوع طرح پارکت های لمینت، امکان خرید و فروش پارکت با کیفیت با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم می باشد. در نتیجه به راحتی می توان با حداقل هزینه کفپوش منزل را پارکت لمینت نمود. پیش از خرید پارکت، بهتر است که فاکتورهای اصلی چون شرایط محیطی محل نصب و مشخصات فنی پارکت لمینت ها را در نظر داشته باشید تا بتوانید تجربۀ خرید بهترین و با کیفیت ترین پارکت را داشته باشید. با انتخاب نصب پارکت با کیفیت، دوام و ماندگاری کفپوش افزایش می یابد.

فروشگاه رونیا چندین سال است که پخش انواع پارکت لمینت را با برندهای ایرانی و خارجی، قیمت مناسب و کیفیت عالی در تهران و شهرستان ها انجام می دهد.

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 567
نمایش همه
علاقه مندی ها ()