پوستر سه بعدی نمونه ای از طرح های متنوع کاغذ دیواری است که شیک، مدرن و لاکچری است و برای تزئین و فضاسازی دکوراسیون بر روی دیوار نصب می شود. کاربرد پوستر دیواری به عنوان دیوارپوش بسیار جذاب و چشمگیر است. یکپارچه بودن طرح های پوستر دیواری موجب می شود بر زیبایی تصاویر و طرح های پوستر افزوده شود و تصویر واحد و فوق العاده ای را به نمایش گذاشت. برای اطلاع از قیمت انواع پوستر سه بعدی به سایت مراجعه کنید.

پوستر سه بعدی اتاق خواب

اتاق خواب همانند اتاق نشیمن از مهمترین قسمت های خانۀ مسکونی است که انتخاب و نصب پوستر دیواری بر روی دیوار می تواند جلوۀ خاصی به محیط ببخشد. نصب پوستر دیواری گل فانتزی و گرافیکی، انواع پوستر دیواری نقاشی و پوسترهای اجرا شده بهترین گزینه برای نصب در پشت تخت خواب می باشد. از این رو می توان جلوه و نمای تخت خواب را بهبود بخشید و در برخی از موارد با نصب پوستر دیواری مناسب می توان ابعاد اتاق را بزرگ و یا کوچک نشان داد. هنگام خرید پوستر دیواری بهتر است که ابعاد اتاق را نیز مد نظر داشته باشید تا با نصب پوستر دیواری اثر معکوس بر روی ابعاد اتاق حاصل نشود. برای اطلاع از قیمت پوستر دیواری سه بعدی اسپیرال کرمی کد 3D-011  به سایت مراجعه کنید.

خرید و فروش پوستر دیواری

در عصر دیجیتال، خرید و فروش پوستر دیواری را بیش از گذشته شاهد می باشیم. برای چاپ پوسترهای دیواری از دستگاه های چاپ مدرن و پیشرفته استفاده می شود که امکان تبدیل تصاویر و عکس را به پوسترهای دیواری سه بعدی فراهم می کنند. با نصب پوستر دیواری مناسب و قابل شستشو می توان به راحتی سطوح پوستر را از لکه، آلودگی و گرد و غبار پاکیزه نمود و دوام و ماندگاری پوستر سه بعدی را ارتقاء بخشید.

فروشگاه رونیا مفتخر است در سال های فروش و پخش محصولات دکوراتیو، خدمات ارزنده ای در خصوص مشاوره و فروش انواع پوستر دیواری به همراه خدمات نصب و تضمین کیفیت به مشتریان ارائه دهد.

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 648
نمایش همه
علاقه مندی ها ()