کفپوش از زیباترین تجهیزات دکوراسیون است که در سال های اخیر مورد استقبال اکثر مردم قرار گرفته است. با خرید کفپوش مناسب می توان راحتی و آسایش را برای ساکنین به ارمغان آورد. کفپوش در واقع به محصولاتی اطلاق می شود که برای پوشش کف به کار برده می شوند. با خرید کفپوش با دوام می توان مدت زمان بیشتری از مزایای کفپوش بهره مند شد.  برای اطلاع از  قیمت کفپوش از طریق لینک به سایت مراجعه کنید.

انواع کفپوش

در بازار خرید و فروش انواع کفپوش پلاستیکی، کفپوش اپوکسی، موزاییک، سرامیک، کفپوش پارکت، انواع کفپوش پی وی سی، کفپوش موکت و کفپوش چمن مصنوعی با مزایای متفاوت صورت می گیرد. هر کدام از کفپوش ها دارای یکسری ویژگی های منحصر به فرد می باشند که می توان با توجه به شرایط محیطی مناسب ترین کفپوش را با قیمت ارزان خریداری نمود. از مهمترین مزایای کفپوش PVC می توان به کیفیت بالا، قابلیت شستشو، تنوع طرح و رنگ، سطح براق و درخشنده، مقاوم در برابر تابش نور خورشید، ضربه و سایش اشاره نمود. برای اطلاع از فروش انواع کفپوش به سایت مراجعه کنید.

خرید بهترین کفپوش

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی بر تنوع محصولات کفپوش افزوده شد و در حال حاضر شاهد خرید و فروش انواع کفپوش با مزایای متفاوت می باشیم. برای خرید بهترین کفپوش، بهتر است بر اساس شرایط محیطی محل مورد نظر مناسب ترین کفپوش را خریداری کنید تا کارایی و طول عمر کافی را داشته باشد.

هر کدام از انواع کفپوش دارای یکسری مزایا و معایب می باشند که باید متناسب با محل نصب کفپوش، بهترین کفپوش را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریداری نمود. به عنوان مثال کفپوش سرامیک دارای تنوع طرح و رنگ و قابل شستشو می باشد ولی خیلی از افراد ترجیح می دهند با استفاده از کفپوش موکت بستر راحت تری را برای تردد بوجود آورند.

فروشگاه رونیا به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر پخش انواع کفپوش در تهران و شهرستان ها، امکان خرید کفپوش مناسب را با قیمت مناسب برای مشتریان فراهم نموده است.

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 659
نمایش همه
علاقه مندی ها ()