دیوارپوش از پرفروش ترین محصولات دکوراتیو است که برای تزئین دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به دنبال ایجاد تغییر در دیزاین منزل و محیط اداری می باشید، می توانید با خرید دیوارپوش با کیفیت بر زیبایی و جلوۀ محیط بیفزایید. با خرید شکیل ترین دیوارپوش می توان ارزش و اعتبار ملک را بهبود بخشید.  برای خرید دیوارپوش به سایت مراجعه کنید. برای خرید اینترنتی دیوارپوش به سایت مراجعه کنید.

دیوارپوش با کیفیت

خرید بهترین دیوارپوش مقرون به صرفه تر از خرید لوازم و اسباب و اثاثیه جدید می باشد. از مهمترین مزایای دیوارپوش ها می توان به نصب راحت، مقاومت بالا و سبک بودن دیوارپوش اشاره نمود. اکثر انواع دیوارپوش قابل شستشو و آنتی باکتریال می باشند تا حساسیت پوستی برای ساکنین بوجود نیاورد. با خرید دیوارپوش طرح بتن اکسپوز به راحتی می توان با کمترین هزینه این پوشش را بر روی سطوح دیوار به نمایش گذاشت و دیگر نیاز به پرداخت هزینه های بالا جهت بتن کاری نباشد. . برای اطلاع از هزینه ی نصب دیوارپوش به سایت مراجعه کنید.

قیمت دیوارپوش

قیمت دیوارپوش متناسب با ابعاد محل نصب دیوارپوش و جنس دیوارپوش می باشد. پس با مشاهدۀ افزایش تنوع روز افزون انواع دیوارپوش، خرید دیوارپوش با قیمت ارزان فراهم می باشد. معمولاً نوع ساختار دیوارپوش سبک، نرم و انعطاف پذیر می باشد تا حمل و نصب راحتی داشته باشد. با خرید دیوارپوش قابل شستشو، دیگر نیاز نیست نگران لکه ها باشید چون به راحتی می توان با دستمال مرطوب کثیفی ها را از بین برد و سطح دیوارپوش را تمیز نمود. سال های اخیر خرید و فروش دیوارپوش فایبرگلاس رونق یافته است تا از مزایای طرح سنگ نما در رنگ بندی های متفاوت بهره مند شد.

فروشگاه رونیا با استفاده از کادر متخصص فروش و نصابان دیوارپوش ماهر و حرفه ای، امکان نصب انواع دیوارپوش ساده و دیوارپوش سه بعدی را به بهترین شکل ممکن فراهم می سازد. این مجموعه برای مدت زمان معلوم محصولات دیوارپوش را با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می کند.

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 645
نمایش همه
علاقه مندی ها ()