از جمله تجهیزاتی که برای اندازه گیری وزن در حجم بالا مورد استفاده قرار می گیرد باسکول می باشد . باسکول ها دارای دو نوع ثابت و متحرک می باشند و با توجه به سفارش و در خواست مشتری به صورت معمولی و یا دیجیتالی می باشند . نمونه های اصلی باسکول ، باسکول های صنعتی ، جاده ای ، دام کش و ... است . در گمرک ها ، بنادر و مناطق این چنینی از باسکول برای تعیین وزن ماشین ها ، تریلی ها و ... استفاده می شود . باسکول ها را با توجه به نیاز مشتری ، محلی که قرار است نصب شود و فاکتور های دیگر به صورت پیش ساخته و یا غیر پیش ساخته تهیه می کنند . چنانچه قصد خرید و فروش انواع باسکول را دارید و می خواهید بهترین خرید باسکول را اجام دهید باید نکاتی را از جمله کیفیت باسکول ، جنس بدنه و مقاومت باسکول ،قدرت اندازه گیری و قیمت باسکول را در نظر بگیرید تا دچار پشیمانی نشوید .

عواملی که در قیمت خرید باسکول نقش دارند نوع پلتفرم ، عیار بتن مصرفی ، نوع لودسل ، نوع صفحه و دیگر مشخصات است و با توجه به قیمت روز فروش باسکول در بازار نیز دچار تغیر می شود . از دیگر معیار های تقسیم بندی باسکول می توان به از نظر وزن و از نظر نوع پلتفرم اشاره کرد .

فروشگاه پند گستر به صورت کاملا تخصصی فروش انواع باسکول را انجام می دهد و اگر به دنبال خرید باسکول با قیمت مناسب می باشید این فروشگاه یکی از بهترین گزینه ها برای شما می تواند باشد زیرا علاوه بر خرید حضوری ما می توانید خرید اینترنتی باسکول را از فروشگاه اینترنتی پند گستر نیز انجام دهید و این گونه هم با دقت خصوصیات باسکول مورد نظر را بررسی کنید و هم در زمان خود صرفه جویی کرده باشید .

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه ← میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 587
نمایش همه
علاقه مندی ها ()