راه اندازی و تاسیس یک فروشگاه مستلزم خرید یک سری تجهیزات میباشد که در این بین یکی از تجهیزات بسیار ضروری و بسیار لازم برای توزین ترازو میباشد. ترازو کاربرد بسیار زیادی در فروشگاه ها دارد و میتواند محصولاتی که بصورت فله بفروش میرسند را قبل از عرضه به مشتری توزین کند. البته ترازوها از لحاظ شکل ظاهری و همچنین عملکرد با یکدیگر متفاوت هستند و باید با توجه به اینکه چه کسب و کاری را راه اندازی میکنید باید ترازوی مناسب را خریداری نمایید. ترازوها در دقت توزین و همچنین ابعاد و برخی ویژگی ها و امکانات با یکدیگر متفاوت هستند و نباید با شنیدن نام ترازو تنها به یاد ترازوهایی بیفتید که در فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد. . برای اطلاع از قیمت در مرکز خرید انواع ترازو به سایت مراجعه کنید.

انواع ترازو

ترازوها انواع گوناگونی دارند که از جمله این ترازوها میتوان ترازو فروشگاهی، ترازو آزمایشگاهی، ترازو صنعتی، ترازو آشپزخانه و ترازوی خانگی را نام برد. ترازوهای فروشگاهی همانطور که از نامش نیز پیداست برای توزین محصولات فله ای موجود در فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد و جالب است بدانید پر کاربرد ترین نوع ترازو نیز محسوب میشود. این ترازو میتواند با توزین محصولات با سرعت بالا دقت فروشنده در هنگام فروش و تحویل اجناس به مشتری را تا حد زیادی بالا ببرد. ترازو آزمایشگاهی از ترازوهای متفاوتی است که تنها در محیط های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد. این ترازو ها از یک محفظه بر روی خود به منظور توزین با دقت بالا برخوردار هستند. ترازوهای صنعتی که از ابعاد بزرگتری نیز برخوردار هستند میتوانند اجسام سنگین تری را توزین کنند و همچنین در کنار توزین اجسام سنگین از دقت بالایی نیز برخوردار هستند که یک ویژگی برای آن محسوب میشود. ترازوی آشپزخانه و همچنین ترازوی خانگی نیز برای توزین اجسامی با وزن کم و یا متوسط مورد استفاده قرار میگیرند و کاربرد بسیار زیادی دارند. ترازوی آشپزخانه با ابعاد کوچک خود نه تنها در آشپرخانه های منازل مسکونی بلکه در آشپزخانه های صنعتی و همچنین قنادی ها نیز استفاده میشود و میتواند محصولات غذایی را به خوبی توزین کند. خرید از نمایندگی خرید و فروش ترازو با توجه به مدل و برند و کیفیت آن تعیین می گردد.

خرید ترازو بر اساس برند

برند ترازو را برای خرید مورد بررسی قرار داده و هر برندی را خریداری نکنید. برای خرید ترازو بر اساس برند بهتر است تا به خارجی و یا ایرانی بودن توجه نکنید زیرا در حال حاضر تولید کننده های زیادی وجود دارند که در داخل کشور انواع ترازو با کیفیت بالار را تولید میکنند. برای خرید بهترین ترازوهای موجود در بازار میتوانید با کارشناسان فروشگاه دیجی اسکال تماس حاصل نمایید.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش

خط ویژه چهار رقمی
0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 620
نمایش همه
علاقه مندی ها ()