برای هر صنف و کسب و کاری از یک نوع ترازو استفاده نمیشود . برخی از ما  زمانی که نام ترازو را میشنویم به یاد ترازوهای معمولی که در فروشگاه ها استفاده میشوند می افتیم اما ترازو انواع گوناگونی دارد و تنها به یک نوع ختم نمیشود. ترازو ها نسبت به صنف و کسب و کار تولید میشوند و از دقت توزین و همچنین ظرفیت های مختلفی برخوردار هستند. ترازو ها از  اصلی ترین و ضروری ترین تجهیزات محسوب میشوند و به همین دلیل فروش بالایی را نیز به خود اختصاص داده اند. ترازوها در دو نوع ایرانی و خارجی در بازار بفروش میرسند اما جالب است بدانید که کشور ما یکی از برترین تولید کنندگان ترازو محسوب میشود و شرکت های زیادی در داخل کشور وجود دارند که در زمینه تولید ترازو فعالیت مکینند. ترازوهای تولید شده در داخل کشور مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا تولید میشوند و عملکرد و کیفیت بسیار خوب آنها باعث شده تا کشور های دیگر نیز در دسته خریداران این ترازو قرار گیرند. مرکز خرید ترازو دیجی اسکال  از معتبرترین فروشگاه ها در بخش فروش انواع ترازو می باشد

ضمانت نامه از بزرگترین ویژگی  های ترازوهای ایرانی

یکی از ویژگی های بسیار بزرگ ترازوهای ایرانی ضمانت نامه آنها میباشد. ضمانت نامه اکثر ترازوهای ایرانی معتبر بوده و در صورتی که مشکلی برای ترازو بوجود آید به راحتی میتوانید با در اختیار داشتن ضمانت نامه آنرا به یکی از نمایندگی های تعیین شده برای تعمیر و یا حتی تعویض واگذار کنید. برای اطلاع از  مرکز خرید باسکول به سایت مراجعه کنید.

اگر شما نیز به دنبال فروشگاهی هستید که انواع ترازوی ایرانی و خارجی آن هم با ضمانت نامه معتبر را بفروش برساند میتوانید فروشگاه دیجی اسکال را انتخاب نمایید. در صورتیکه در یکی از شهرهای بغیر از تهران واقع شده اید و قصد خرید از این فروشگاه را دارید هیچ مشکلی پیش روی خود نخواهید داشت زیرا این فروشگاه دیجی اسکال امکان خرید غیر حضوری را برای مشتریان در نظر گرفته است که به صورت تلفنی و یا اینترنتی میتوانید خرید خود را از این فروشگاه انجام دهید.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی
0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 597
نمایش همه
علاقه مندی ها ()