اجرای آردواز از جدیدترین خدمات پوشش سقف است که کاربردهای متنوعی را شامل می شوند. نصب و اجرای سقف آردواز یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش سقف مناطق آب و هوای شمال می باشد که البته می توان برای سایر مناطق آب و هوایی نیز به کار گرفت. سقف های آردواز به شکل سقف شیروانی است که از کنار هم قرار گرفتن لایه های ورقه ای تشکیل می شوند.

اجرای آردواز سیمانی و سفالی

سقف آردواز از مخلوط سیمان، پنبه نسوز، آزبست، الیاف مصنوعی و مخلوط مواد شیمیایی با آب ساخته می شوند که از مصالح ساختمانی با دوام به حساب می آیند. نحوۀ نصب آردواز نیاز به تخصص دارد از این رو عملیات اجرای آردواز را نصابان حرفه ای بر عهده می گیرند. در بازار انواع آردواز سفالی و آردواز سیمانی را می توان مشاهده نمود که متناسب با سازه های مختلف ساخته می شوند. در طراحی و ساخت سقف شیروانی آردواز از ترکیب رنگ های متعدد استفاده می شود که زیبایی پوشش سقف ساختمان ها را بهبود می بخشد. در بازار ورق های آردواز را می توان با ضخامت های نازک و ضخیم مشاهده نمود که بسیار مقاوم و ماندگار می باشند و پوششی غیر قابل نفوذ می باشد و بارش باران باعث نمی گردد به هیچ عنوان آب به داخل سقف نفوذ پیدا کند. برای اجرای حرفه ای سقف به سایت مراجعه کنید.

قیمت اجرای آردواز سیمانی و سفالی

قیمت اجرای آردواز سیمانی و سفالی بستگی به قیمت ورق آردواز و ابعاد سقف دارد. در نتیجه با تخمین اندازه ها می توان به قیمت نهایی اجرای آردواز دست یافت. زیبا کردن نما از مشخصه های اصلی نصب آردواز است که می توان بر روی ساختمان هایی که مجهز به آردواز می باشند، رویت نمود.

فروشگاه آراز سقف چندین سال است که در حوزۀ ساخت و پخش مصالح ساختمانی از جمله سقف شیروانی یا آردواز فعالیت دارد و بهترین سقف آردواز را با قیمت مناسب بر روی سطوح سقف نصب می کند.


آدرسخزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 580
نمایش همه
علاقه مندی ها ()