اجرای سقف شیروانی را بیش از آسفالت ساختمان می توان مشاهده نمود. سقف شیروانی به عنوان پوشش خارجی سقف به کار برده می شود که مزایای متنوعی را شامل می شود. امروزه سقف شیروانی به عنوان یکی از محبوب ترین انواع سقف به کار برده می شود که به نوعی مدل و شکل ظاهری نمای ساختمان را مشخص می کند. گسترش اجرا و نصب سقف شیروانی را در مناطق شمالی شاهد می باشیم که به مرور زمان، شاهد  نصب و اجرای سقف شیروانی در سایر مناطق نیز می باشیم.

کاربرد اجرای سقف شیروانی

انواع مختلفی از سقف شیروانی فروخته می شود که از نظر اندازه، شکل ظاهری و جنس با یکدیگر متمایز می باشند. فروشگاه های متعددی به صورت حرفه ای در زمینۀ ساخت، فروش و نصب انواع سقف شیروانی فعالیت دارند و از افراد متخصص برای اجرای سقف شیبدار بهره می گیرند. عمدۀ کاربرد سقف شیروانی را می توان بر روی خانه های ویلایی، مجتمع ها، سردر ورودی ساختمان ها، سقف سوله، سقف انبار، سقف آلاچیق و کلبه، سقف باشگاه ها و .... مشاهده نمود. گستردگی استفاده از سقف های شیروانی را در سراسر جهان می توان مشاهده نمود که از انواع سقف شیروانی سفالی و سقف شیروانی سیمانی برای اجرای سقف شیب دار استفاده می کنند. شیب دار بودن سقف شیروانی موجب می گردد، بارش باران، برف و تگرگ به طور خودکار به سمت زمین ریخته شود و آب به هیچ عنوان به داخل ساختمان نفوذ نکند. برای نصب و اجرای سقف های ویلایی  به سایت مراجعه کنید.

قیمت اجرای سقف شیروانی

قیمت اجرای سقف شیروانی اختصاص به ناحیۀ خاصی ندارد و مردم در هر منطقه ای می توانند سقف محل زندگی خود را به سقف شیروانی مجهز کنند و از نفوذ آب در امان باشند.

فروشگاه آراز سقف به عنوان یکی از مجریان اجرای سقف شیب دار در تهران فعالیت دارد و نصب انواع سقف شیروانی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام می دهد.

 

آدرسخزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 619
نمایش همه
علاقه مندی ها ()