طرح توجیهی از مهمترین بخش های اجرای عملیات پروژه می باشد. با نگارش طرح توجیهی به طور دقیق مطالعات بازار و سرمایه گذاری های اقتصادی و همچنین امکان سنجی ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته می شوند. با بررسی جوانب مختلف اجرای پروژه در واقع هدف از اجرای پروژه مورد بررسی قرار گرفته می شود. تهیه طرح توجیهی کمک می کند زمانبندی مناسبی را به همراه تأمین امکان سنجی ها برای شروع پروژه در اختیار مجریان اجرای پروژه قرار داده شود. 

دورنمای طرح توجیهی

برخورداری از خدمات طرح توجیهی نیاز به هوش مدبرانه دارد. مجریان و مدیرانی که بتوانند از امکانات و خدمات نگارش طرح توجیهی شرکت های مهندسین طرح ریز و مشاور استفاده نمایند به طبع موفق تر از گذشته فعالیت خود را آغاز خواهند نمود. تهیه طرح توجیهی اختصاص به فعالیت خاصی ندارد و صنایع مختلف اعم از صنایع پزشکی، صنایع کشاورزی، صنایع دامپروری، صنایع استخراج معدن، صنایع غذایی، صنعت تفریحی و گردشگری و .... می توانند موفقیت قابل توجهی را پیش از اجرای پروژه کسب نمود. با ایده و طرح توجیهی گزارشی از توجیه پذیری و قابل انجام بودن و میزان موفقیت پروژه مورد بررسی قرار گرفته می شود. ضروری است که با نگارش طرح توجیهی بتوان مسائل مربوط به اجرای پروژه را تجزیه و تحلیل نمود.

سامانه کنترل با طرح توجیهی

شرکت های طرح ریز و مشاور با نگارش طرح توجیهی و ایده پردازی، امکان سنجی ها، میزان سرمایه و مطالعات بازار مورد سنجش قرار گرفته می شود. سپس با برنامه ریزی و تعیین نقشۀ از پیش برنامه ریزی شده، مسیر را پیش بینی می کنند و اینگونه سامانه کنترل پروژه را تحت نظارت و کنترل خواهند داشت. برای سفارش طرح توجیهی پودر گوشت  به سایت مراجعه کنید.

شرکت مهندسین مشاور مطصا به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های ایده پرداز در نگارش انواع طرح توجیهی فعالیت دارد و قابلیت پیگیری و پشتیبانی فعالیت ها را خواهد داشت.

آدرس :

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک : 
info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 654
نمایش همه
علاقه مندی ها ()