طرح توجیهی امکانی را برای کارفرمایان و مدیران شرکت ها فراهم می آورد و از ایده تا اجرا مراحل مختلف در شرکت خدمات طرح توجیهی انجام پروژه ها را پیگیری می کند و الویت های سرمایه گذاری را برای شما کارفرمای عزیز فراهم می آورند. در ابتدای اجرای پروژه اولین گام بخش ایده و طرح توجیهی است که نقش بسزایی در عملکرد و راندمان کاری پروژه ها دارد.

نگارش طرح توجیهی

پیش از اینکه مدیران پروژۀ خود را راه اندازی کنند، نیاز است که خلاصه ای از سرمایه و روند اجرای پروژه را مورد به صورت نگارش طرح توجیهی در آورند و این چنین بر میزان سرمایه و نتیجۀ پروژه نظارت و مدیریت کاملی خواهند داشت. استفاده هوشمندانه از طرح های توجیهی می تواند مسیر را هموار سازد و در عین حال در زمان و هزینه صرفه جویی گردد. اگر پیش از آغاز پروژه، اقدام به نگارش طرح توجیهی گردد، طرح با شکست مواجه نخواهد شد چون تمام مسائل مربوطه از نظر مطالعات امکان سنجی، میزان سرمایه، میزان سود سرمایه گذاران و برآورد کشش محصولات در بازار فروش، مشخص نمودن استراتژی های بازاریابی و هزینه های احتمالی اجرای پروژه مورد بررسی کامل قرار گرفته می شوند. برای سفارش طرح توجیهی تولید اسانس از گیاهان دارویی به سایت مراجعه کنید.

مطالعات امکان سنجی و طرح توجیهی

 مطالعات امکان سنجی و ایده طرح توجیهی از مهمترین اهداف شرکت ایده پرداز و نگارش طرح توجهی است که مراحل اجزای پروژه را به چندین فاز تقسیم بندی می کنند تا راحت تر بتوان اجزای حین اجرای کار را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. مطالعۀ بازار نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد که اساتید مجرب و متخصص، قابلیت ارائه چنین خدماتی را دارا می باشند.  

شرکت مهندسین مشاور مطصا مفتخر است به عنوان یک شرکت ایده پرداز و ارائه دهندۀ طرح های توجیهی است در دو فاز، سابقۀ متقاضی و مطالعات بازار مورد بررسی قرار گرفته می شوند و سرعت عملکرد اجرای پروژه را بهبود می بخشند.

آدرس :

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک : 
info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 774
نمایش همه
علاقه مندی ها ()