طرح توجیهی از مهمترین مقعیت هایی است که برخی از شرکت ها به صورت حرفه ای به کارفرمایان اجرای پروژه های ساختمانی، صنعتی، کشاورزی، دامپروری و غیره با أخذ مبلغ به بهترین شکل ممکن ارائه می دهند. ارائه طرح توجیهی کمک شایانی به شرکت هایی که تجربۀ احداث و راه اندازی پروژه ها را ندارند، می کند. شرکت های طرح ریزی خدمات مهندسی مشاوره را از فاز صفر تا فاز یک و دو طراحی می کند و کمک می کند تمام مراحل اجرای پروژه طبق نقشه ادامه پیدا کند.

ارائه طرح توجیهین سرمایه گذاری

سرمایه و سرمایه گذاری از مهم ترین بخش های اجرای یک پروژه می باشد. از این رو در ارائه خدمات طرح ریزی و طرح توجیهی اصولی در رتبۀ اول قرار می گیرد و تمام نقشه ها و امکان سنجی ها بر اساس معیار سرمایه سنجیده می شود. مهمترین بحثی که در کانون مشاوران اعتبار در نظر گرفته می شود معقولۀ میزان سرمایه ای است که برای اجرای پروژه ها اختصاص داده می شود. ارائه ایده ها و طرح دانش بنیان به شرکت هایی که قرار است پروژه های دانش بنیان، پژوهشی و تحقیقاتی انجام دهند، کمک می کند میزان سرمایۀ اولیه و ثانویۀ اجرای پروژه ها را مشخص کنند و پس از تأمین سرمایه  و سرمایه گذاران، سپس اقدام به راه اندازی پروژه نمایند.

هزینۀ طرح توجیهی

هزینۀ طرح توجیهی یا به عبارتی هزینه ای که بابت ارائه خدمات طرح توجیهی به شرکت های مهندسی و مشاور ارائه می شود، بستگی به نوع پروژه و گستردگی و حساسیت پروژه دارد. به همین منظور به طور مشخص نمی توان قیمت ارائه خدمات طرح توجیهی را بیان نمود. برای سفارش طرح توجیهی بازیافت روغن سوخته به سایت مراجعه کنید.

شرکت مهندسین مشاور مطصا از ابتدای فعالیت خود در تلاش است با گرد آوری افراد با تجربه و نخبگان دانشگاه های معتبر، اقدام به ارائه خدمات مشاوره، خدمات نظارتی و مدیریتی و امکان سنجی اجرای انواع پروژه ها کنند.

آدرس :

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک : 
info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()