پارکت از پرفروش ترین محصولات کفپوش در سراسر جهان می باشد. پارکت چوبی به عنوان اولین کفپوش پارکت مورد استقبال قرار گرفت و از قدیمی ترین محصولات کفپوش می باشد که در کشورهای متعدد گسترش یافت. پارکت چوبی که از برش های الوار چوب ساخته می شود، دارای یک عیب است که می توان به استحکام پایین پارکت نسبت به آب اشاره نمود. به همین دلیل تولیدکنندگان کفپوش پارکت، از لمینت برای ساخت پارکت ضد آب بهره گرفتند. برای خرید و فروش پارکت به سایت مراجعه کنید.

معرفی بهترین پارکت

در نتیجه انواع پارکت لمینت از لایۀ مرکزی HDF با روکش ملامینه و ضد آب ساخته شدند تا بتواند نقطه ضعف پارکت چوبی را پوشش دهد. پارکت لمینت به عنوان بهترین پارکت با قیمت ارزان مورد استقبال قرار گرفت و تا به امروز شاهد کاربرد پارکت لمینت در استخرها، آشپزخانه های صنعتی، محیط های اداری، هتل ها، رستوران ها، مجموعه های ورزشی و غیره می باشیم. نکتۀ قابل توجه دیگر در رابطه با تمایز پارکت چوبی و پارکت لمینت در این است که پارکت لمینت بسیار ارزان تر از پارکت چوبی است و این مزیت موجب رونق پارکت های لمینت شده است. برای اطلاع از  فروش پارکت لمینت ایرانی ضدآب از طریق لینک به سایت مراجعه کنید.

خرید و فروش پارکت

پیش از خرید پارکت، بهتر است شناخت جامعی نسبت به انواع کفپوش پارکت داشته باشید و سپس مناسب ترین پارکت را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری کنید. خرید و فروش پارکت در ایران توسعه یافته است و تنوع برندهای پارکت لمینت و چوبی در حال افزایش می باشد. بنابراین بهتر است با افراد متخصص و فنی در رابطه با خرید کفپوش پارکت صحبت کنید و از تجربیات آنها در انتخاب بهترین پارکت و نصب پارکت بهره مند گردید.

فروشگاه دکور آفیس چندین سال است که در حوزۀ خرید و فروش انواع کفپوش از جمله پارکت فعالیت دارد. این مجموعه با هدف فروش محصولات مشتری پسند، امکان أخذ مشاوره و خرید اینترنتی انواع پارکت و لمینت را برای مشتریان فراهم نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 596
نمایش همه
علاقه مندی ها ()