پارکت از انواع محصولات کفپوش می باشد که در صنعت طراحی دکوراسیون و بازسازی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. سال های اخیر صنعت نوسازی ساختمان موجب گشت تا عمر استفاده از بناها افزایش پیدا کند و در عین حال علاوه بر ایجاد زیبایی بصیری، بر کاربرد و ویژگی های بخش های مختلف ساختمان افزوده شد. خرید پارکت نیز به عنوان پوشش کف علاوه بر اینکه زیبایی، درخشندگی و هارمونی ترکیب رنگ دکوراسیون را بهبود ببخشد، مزیت های متعددی نیز به پوشش کف افزود. برای اطلاع از   هزینه ی نصب پارکت به سایت مراجعه کنید

کاربرد پارکت مستحکم

از مزایای پارکت می توان به عایق صدا، عایق گرما، مقاوم در برابر نور خورشید، ضد حساسیت، بافت نرم و مقاوم و از همه مهمتر ضد آب بودن پارکت لمینت اشاره نمود. با این تفاسیر پارکت چوبی و پارکت لمینت طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا نمود و موجب توسعه و رشد فروش پارکت و لمینت گشت. اگر قصد خرید پارکت را برای کفپوش دارید، بهتر است قیمت پارکت را ملاک خرید کفپوش مد نظر قرار ندهید بلکه با خرید پارکت مستحکم و مقاوم می توانید دوام و ماندگاری کفپوش را برای مدت طولانی تضمین کنید و نیاز به پرداخت هزینۀ مجدد برای بازسازی پارکت نداشته باشید. برای اطلاع از قیمت پارکت لمینت ترکیه از طریق لینک به سایت مراجعه کنید.

از این رو بهتر است با افراد با تجربه و کارشناسان فروش پارکت مشورت کنید تا بر اساس شرایط محیطی و سلیقۀ شخصی، خرید مناسب ترین پارکت و لمینت را با قیمت مناسب داشته باشید.

قیمت پارکت و لمینت

قیمت پارکت چوبی و پارکت لمینت بستگی به جنس، ابعاد و کیفیت پارکت ها دارد. بنابراین برای کاربری مسکونی که تردد زیاد در آن صورت نمی گیرد، بهتر است از پارکت لمینت کلاس AC1 یا AC2 و ضد آب استفاده شود که دارای قیمت ارزان و کیفیت عالی می باشد. در نتیجه برای کسب اطلاعات در رابطه با نحوۀ خرید بهترین پارکت و لمینت می توانید با مرکز فروش فروشگاه دکور آفیس تماس بگیرید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 667
نمایش همه
علاقه مندی ها ()