پارکت از جمله محصولات کفپوش می باشد که به عنوان پوشش کف مورد استفاده قرار می گیرد. پارکت چوبی از چوب درختان تهیه می شود و به صورت ورقه های چوب برش داده می شوند و با چسب مخصوص بر روی سطوح کف چسبانده می شوند. پارکت ها از محبوب ترین کفپوش های عرضه شده در بازار می باشد که شامل تنوع طرح و رنگ می باشند. پارکت ها دارای ویژگی های مختلف می باشند که در ادامه به آنها می پردازیم. برای اطلاع از   قیمت خرید پارکت به سایت مراجعه کنید

ویژگی های پارکت

پارکت چوبی و پارکت لمینت دو نوع اصلی انواع پارکت می باشد که در بازار فروخته می شوند. از ویژگی های عمدۀ انواع پارکت می توان به زیبایی و تنوع طرح اشاره نمود. ضمن آنکه تفاوت اندکی در ویژگی های پارکت و لمینت مشاهده می شود. پارکت چوبی به دلیل بهره مندی از چوب طبیعی نسبت به نفوذ پذیری آب مقاوم نمی باشد و این در حالی است که لمینت نسبت به آب مقاوم است و با عنوان پارکت ضد آب عرضه می شود. برای اطلاع از  مرکز خریدپارکت ضدآب در تهران  از طریق لینک اقدام کنید.

پارکت لمینت در ابعاد و ضخامت های متفاوت عرضه می شوند تا سطح استحکام مورد نیاز را در سطوح مختلف داشته باشند. به همین دلیل پارکت های لمینت در 5 کلاس استاندارد با دانسیته های متفاوت تولید می شوند که هم بر قیمت پارکت و همچنین بر استحکام پارکت نسبت به سایش و ضربه مؤثر می باشد.

قیمت انواع پارکت

همانطور که پیش از این بیان شد، ابعاد، کیفیت، جنس پارکت و برند از مهمترین فاکتورهای تعیین قیمت پارکت ها می باشد. پارکت لیمنت به دلیل آنکه به نوعی از چوب مصنوعی ساخته می شود ارزان تر از پارکت چوبی می باشد، ضمن آنکه ویژگی های کاربردی متنوعی دارد.

فروشگاه دکور آفیس علاوه بر ارائه خدمات مشاوره برای خرید پارکت با کیفیت و ارزان، با ارائه گارانتی، خدمات پس از فروش را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 628
نمایش همه
علاقه مندی ها ()