پارکت با عنوان کفپوش چوبی بر روی سطوح کف نصب می شود. پارکت چوبی در واقع از عنصر اصلی طبیعت یعنی همان درختان ساخته می شود و زیبایی و طراوت درختان را در فضا پراکنده می سازد. طرح قطعات برش چوب با یکدیگر متمایز می باشند و بدین وسیله انواع پارکت چوبی را با طرح های متنوع و زیبا شاهد می باشیم. برای اطلاع از   خرید پارکت ارزان  به سایت مراجعه کنید

پارکت چوبی و پارکت لمینت

همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم پارکت چوبی از چوب طبیعی ساخته می شود و با مواد مخصوص جلاء داده می شوند تا قابل شستشو و درخشنده گردند. با توجه به نوع چوب درخت یعنی درخت بلوط، درخت چری، افرا، گردو، توت و غیره انواع پارکت چوبی با طرح و رنگ بندی های متفاوت ساخته می شود. بارزترین عیب پارکت چوبی، استحکام پایین آن نسبت به رطوبت می باشد و این مسئله طراحان را وادار به طراحی و ساخت انواع پارکت لمینت از چوب مصنوعی نمود. در حال حاضر پارکت لمینت به دلایل ویژگی های متعددی که دارد به عنوان محبوب ترین کفپوش پارکت مورد استفاده قرار می گیرد. در بازار ایران پارکت های لمینت برند خارجی و ایرانی را با طیف رنگ بندی های گوناگون می توان مشاهده نمود. برای اطلاع از خرید پارکت چوبی آلمانی از طریق لینک اقدام کنید.

خرید پارکت

اگر تمایل به نوسازی ساختمان دارید، می توانید از مزایای کفپوش پارکت بهره مند شوید و متناسب با سبک دیزان و رنگ بندی وسایل منزل، مناسب ترین طرح پارکت چوبی و لمینت را با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمائید. برای خرید و فروش کفپوش پارکت باید نسبت به ویژگی های پارکت لمینت و چوبی دانش کافی داشته باشید تا پارکت مورد نظر خود را به درستی خریداری نمائید.

از تجربیات فروش فروشگاه دکور آفیس می توانید در جهت خرید مناسب ترین پارکت ضد آب و مقاوم استفاده نمائید. توجه هنگام خرید و انتخاب کفپوش پارکت، حتماً رضایتمندی شما را در پی خواهد داشت.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 629
نمایش همه
علاقه مندی ها ()