پارکت از جمله محصولات کفپوش است که در صنعت طراحی ساختمان به کار گرفته می شود. انتخاب کفپوش پارکت به عنوان پوشش کف، علاوه بر بهره مندی از زیبایی و نمای پارکت ها، از مزایای متعدد پارکت ها بهره مند خواهید شد. نصب راحت، قابل شست و شو، ضد باکتری، تعدد در طرح و رنگ، بسیار نرم و منعطف، ضد ضربه و سایش از جمله مزایای پارکت چوبی و لمینت است که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد. برای اطلاع از  خرید کفپوش پارکت به سایت مراجعه کنید

پخش برترین برندهای پارکت لمینت

پخش عمدۀ پارکت لمینت از برندهای ایرانی و خارجی می باشد که هر کدام یک قابلیت ولی در کلاس های مختلف طراحی شده اند تا استحکام لازم را در برابر تردد عبور و مرور داشته باشند. کفپوش پارکت لمینت ضد آب بیش از پارکت چوبی مورد استقبال قرار گرفته است و این مسئله موجب گسترش فروش انواع پارکت لمینت در ایران گشته است. لمینت علاوه بر قیمت ارزان و ضد آب بسیار مستحکم می باشد و تولیدکنندگان کفپوش پارکت اقدام به ساخت انواع پارکت لمینت در کلاس های مختلف نموده اند. پارکت لمینت در 5 کلاس کلی طراحی می شود که کلاس AC5 متناسب با محیط های پرتردد می باشد و در عین حال پارکت لمینت کلاس AC1 متناسب با  مکان های کم تردد طراحی شده است. برای اطلاع از خرید انواع پارکت لمینت آلمانی از طریق لینک اقدام کنید.

 

خرید پارکت و لمینمت

انواع پارکت لمینت ایرانی، پارکت لمینت ترکیه، انواع پارکت لمینت آلمانی و چینی را می توان در بازار مشاهده نمود که برندهای مختلفی را شامل می شوند. با خرید پارکت با کیفیت می توان برای چندین سال از دغدغه بازسازی و تغییر دکوراسیون رهایی یافت. از این رو انتخاب نوع پارکت لمینت می تواند ارتباط مستقیم با قیمت خرید پارکت داشته باشد.

فروشگاه دکور آفیس با هدف جلب رضایت مشتری و توسعۀ فروش محصولات دکوراتیو، بستر خرید حضوری و اینترنتی انواع پارکت و لمینت را برای مشتریان فراهم نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 619
نمایش همه
علاقه مندی ها ()