پارکت لمینت از محصولات جدید کفپوش های پارکت می باشد که دارای ویژگی های متنوع و کاربردی می باشند. پارکت لمینت با نام پارکت ضد آب شناخته می شود و از لایه های فشرده چوب HDF ساخته می شوند که با روکش هایی از جنس MDF و ضد آب ساخته می شوند تا مقاومت بالایی نسبت به آب داشته باشند. خرید پارکت لیمنت ضد آب رونق یافته است و شاهد مصرف انواع پارکت لمینت در اکثر دکوراسیون های داخلی می باشیم. برای اطلاع از قیمت پارکت لمینت به سایت مراجعه کنید.

کاربرد انواع پارکت لمینت

در دنیای امروز کاربرد انواع پارکت لمینت توسعه یافت و در حال حاضر پارکت های لمینت را می توان بر روی کف استخرها، جکوزی، باشگاه ها، محیط های اداری و مسکونی، رستوران ها، هتل ها، فروشگاه ها و اکثر دکوراسیون ها مشاهده نمود. البته به دلیل مزایای فراوانی که پارکت های لمینت دارند، در برخی از موارد به عنوان دیوارپوش نیز بر روی دیوارها نصب می گردد.

انواع پارکت لمینت طرح کلاسیک و مدرن در رنگ بندی های متعدد عرضه می شود که امکان انتخاب مناسب ترین پارکت را برای علاقه مندان به کفپوش پارکت با قیمت ارزان و کیفیت عالی فراهم نموده است. پارکت های لمینت در ضخامت های متفاوت ساخته شده اند که علاوه بر قیمت بر ویژگی پارکت های لمینت می افزاید. به عنوان مثال پارکت لمینت هرمس ساخت چین دارای ضخامت 12 میل می باشد که متناسب با مکان های نسبتاً پرتردد ساخته شده اند که نسبت به سایش از استحکام بالایی برخوردار می باشند. برای اطلاع از  فروش انواع پارکت ضدآب  از طریق لینک اقدام کنید.

خرید پارکت لمینت ایرانی

با توجه به گسترش و استقبال فراوان از انواع کفپوش پارکت، موجب شد تولید کنندگان زیادی در ایران نیز به فکر ساخت انواع پارکت و لمینت با قیمت ارزان و کیفیت عالی بپردازند.

از این رو فروشگاه دکور آفیس نیز در لیست فروش پارکت و لمینت، انواع برند پارکت لمینت ایرانی را در کیفیت های عالی و قیمت مناسب در تهران و سایر شهرستان ها عرضه می کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 602
نمایش همه
علاقه مندی ها ()