تابلو از محبوب ترین محصولات دکوراتیو است که به منظور زیبایی و ایجاد تنوع بر روی دیوار منزل، محیط کار و هر مکان دیگری نصب می شود تا نمود کاملی در مقابل دید مخاطبان داشته باشد. از گذشته تا به امروز از انواع تابلو نقاشی و تابلوهای دکوری برای تزئین اتاق پذیرایی و سایر اتاق ها استفاده می شود تا خالی بودن سطوح دیوار را بپوشاند. انتخاب سبک تابلو حائز اهمیت می باشد و به نوعی بیانگر عقاید شخص می باشد. برای اطلاع از  قیمت تابلو های مدرن  از طریق لینک اقدام کنید.

انواع تابلو کلاسیک و مدرن

در بازار انواع تابلو وجود دارد که در دو سبک تابلو مدرن و تابلو کلاسیک گنجانده می شوند. تابلو کلاسیک به تابلوهایی چون تابلو نقاشی به سبک قدیمی چون تابلو منالیزه، تابلو تصاویر شخصیت های عشایری و روستایی، تابلو کلاسیک میهمانی اشراف، تابلو بناهای رومی، تابلو طراحی به سبک قدیم، تابلو مناظر طبیعی و ... به نوعی اصالت خاصی را از پیرامون و اشخاص گذشته به بیننده نشان می دهد. تابلوهای مدرن ولی در عوض سبک امروزی را بیان می کند و از اشکال و تصاویر مختلف الهام گرفته می شود تا متفاوت بودن تصاویر را از نگاه افراد مختلف نشان دهد، به عنوان مثال تابلو اشکال انتزاعی، تابلو چند تکه ای، تابلو نقاشی مدرن، تابلو خط و شعر، تابلو خط نستعلیق، تابلو چهره و شعر، تابلو منظره های طبیعت، تابلو گل و شکوفه، انواع تابلو کودکانه و انواع تابلو سبک سه بعدی تعدادی از نمونه کارهای تابلو سبک مدرن و کلاسیک موجود در بازار می باشند. برای اطلاع از خرید تابلو های منظره و طبیعت از طریق لینک اقدام کنید.

خرید تابلو برای پذیرایی

هنگام خرید تابلو پذیرایی باید به ابعاد دیوار، سبک چیدمان دکوراسیون موجود و سلیقۀ شخصی را در نظر داشته باشید. چون رنگ و طرح تابلو پذیرایی نقش بسزایی در ترکیب بندی دکوراسیون اتاق نشیمن دارد.

فروشگاه دکور آفیس با تجربه های فراوانی که در حوزۀ فروش انواع تابلو کسب نموده است، می تواند شما را در خرید مناسب ترین تابلو راهنمایی کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 626
نمایش همه
علاقه مندی ها ()