چاپ پوستر دیواری در سال های اخیر مورد استقبال قرار گرفته است. با استفاده از امکان چاپ پوستر دیواری می توان طرح و تصویر مورد دلخواه خود را بر روی لایه های پوستر دیواری مشاهده نمود و از زیبایی آنها لذت برد. همچنین با چاپ کاغذ دیواری سه بعدی نیز می توان جلوه و نمای تصاویر را واقعی و قابل لمس احساس کرد و از زیبایی آنها لذت برد. برای اطلاع از  چاپ پوستر دیواری ارزان  به سایت مراجعه کنید.

چاپ پوستر دیواری سه بعدی

پوستر دیواری سه بعدی توسط دستگاه های چاپ پیشرفته طراحی و چاپ می شود که از دوام و ماندگاری بالا برخوردار می باشند. چاپ پوستر دیواری سه بعدی سبک جدیدی از طراحی کاغذ دیواری است که جلوۀ واقعی تصاویر را نمایش می دهد و با به کار بردن سایه و روشن های مشخص بر روی تصاویر به آنها بُعد داده می شود تا واقعی جلوه کنند. سفارش چاپ پوستر دیواری سه بعدی اختصاص به تصاویر خاصی ندارد و می توان این ویژگی را برای تمام تصاویر بوجود آورد. به عنوان مثال می توان سفارش انواع پوستر دیواری بناهای مجلل، پوسترهای دیواری مجسمه ای، پوستردیواری طرح ساحل و دریا، پوستر دیواری پنجره و تراس مجازی، انواع پوستر دیواری طرح صورت و مدرن و غیره را به صورت پوستر سه بعدی سفارش دهید. برای اطلاع از خرید پوستر های سه بعدی گل از طریق لینک اقدام کنید.

قیمت چاپ پوستر دیواری سه بعدی

قیمت چاپ پوستر دیواری سه بعدی همانند پوستر دیواری معمولی وابسته به ابعاد و جنس متریال پوستر دیواری دارد. با خرید پوستر دیواری با قیمت مناسب می توانید تغییر زیادی در نزئین دکوراسیون و دیزاین داخلی محیط ایجاد کنید و فضا را فرح بخش و لوکس نشان دهید.

فروشگاه دکور آفیس با هدف کسب رضایت مشتری و فروش و چاپ پوستر دیواری با کیفیت، امکان سفارش دهی اینترنتی چاپ پوستر دیواری اختصاصی را به صورت تضمین شده برای مشتریان فراهم نموده است. برای کسب اطلاعات لازم در خصوص قیمت چاپ انواع پوستر دیواری می توانید با مرکز فروش تماس بگیرید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 642
نمایش همه
علاقه مندی ها ()