چاپ پوستر دیواری از جدیدترین ایده های خلاقانه در طراحی کاغذ دیواری است که در حال حاضر گسترش جهانی یافته است. چاپ پوستر دیواری دارای یکسری مزایای متفاوت نسبت به کاغذ دیواری است که در ادامۀ مطالب به آنها اشاره می کنیم. سفارش چاپ پوستر دیواری خاص نیز یکی دیگر از مزایای فروشگاه های پخش محصولات دکوراتیو است. برای اطلاع از  انواع پوستر دیواری های ضدآب   به سایت مراجعه کنید.

چاپ پوستر دیواری سفارشی

در دنیای امروز امکان چاپ پوستر دیواری سفارشی بیش از پیش رونق یافته است و علاقه مندان زیادی را به خود جذب نموده است. با استفاده از امکانات چاپ پوستر دیواری سفارشی می توان متناسب با بودجۀ مالی و طرح و رنگ مورد دلخواه، سفارش خرید مناسب ترین پوستر دیواری را با فاکتورهای مورد دلخواه سفارش داد. در بازار انواع چاپ پوستر دیواری چون پوستر دیواری طرح طبیعت، پوستر دیواری طرح کودکانه و غیره مشاهده می شود که از تصاویر مختلف الهام گرفته می شود و به راحتی می توان متناسب با سلیقه و تناسب رنگی با محیط مناسب ترین پوستر دیواری را با قیمت مناسب خریداری نمود. امکان چاپ پوستر دیواری سفارشی طرح کودکانه، چاپ پوستر دیواری سفارشی سه بعدی، چاپ پوستر دیواری سفارشی طرح کلاسیک و مدرن همانند دیگر طرح ها فراهم می باشد. برای اطلاع از قیمت آلبوم پوستر دیواری جنگل و بیشه از طریق لینک اقدام کنید.

قیمت چاپ پوستر دیواری سفارشی

قیمت چاپ پوستر دیواری سفارشی همانند پوستر دیواری آماده، بستگی به ابعاد و جنس کاغذ پوستر دیواری دارد. با توسعۀ صنعت خرید و فروش انواع پوستر دیواری، سفارش چاپ انواع پوستر دیواری با طرح دلخواه نیز گسترش یافته است. در نتیجه بر اساس توان مالی و فضاسازی ساختمان می توان سفارش چاپ پوستر دیواری سه بعدی را به صورت اینترنتی و یا حضوری ثبت نمود.

فروشگاه دکور آفیس بیش از ده سال است که در حوزۀ خرید و فروش و همچنین چاپ انواع پوستر دیواری و کاغذ دیواری فعالیت دارد و مشتریان در امر سفارش بهترین پوستر دیواری راهنمائی می کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 613
نمایش همه
علاقه مندی ها ()