خرید کاغذ دیواری بهترین گزینه برای ایجاد تنوع در طراحی دکوراسیون می باشد. با خرید کاغذ دیواری لاکچری می توان نمای داخلی منزل یا محل کار را مجلل جلوه داد که این مسئله موجب ارزش و اعتبار محل می گردد. معمولاً خیلی از افراد خرید انواع کاغذ دیواری را نسبت به نقاشی کردن دیوارها ترجیح می دهند. چون کاغذ دیواری دارای طرح و رنگ بندی های متنوع می باشد که زیبایی خاصی را به فضای داخلی می بخشد.  برای خرید کاغذ دیواری مدرن به سایت مراجعه کنید.

خرید کاغذ دیواری برای اتاق کودک

امروزه سبک طراحی چاپ کاغذ دیواری تحول یافته است و موجب گشته کودکان نیز متناسب با سلیقۀ خود انواع کاغذ دیواری طرح کودکانه داشته باشند. بنابراین امکان نصب کاغذ دیواری طرح کودک و نوجوان برای اتاق های فرزندان فراهم می باشد که تصاویر چاپ شده بر روی کاغذ دیواری از شخصیت های انیمیشن الهام گرفته شده است. با انتخاب کاغذ دیواری طرح دخترانه می توان تزئین دکوراسیون اتاق فرزندان دختر را به بهترین شکل ممکن چیدمان نمود ضمن آنکه با انتخاب کاغذ دیواری طرح پسرانه نیز این بستر را برای پسرها بوجود آورد و فضای فانتزی و شادی را برای فرزندان خود محیا نمود. برای اطلاع از  فروش کاغذ دیواری کودک و نوجوان از طریق لینک اقدام کنید.

خرید کاغذ دیواری با قیمت ارزان

به دلیل تنوع چاپ انواع کاغذ دیواری، بستر خرید انواع کاغذ دیواری ارزان فراهم می باشد. از این رو متناسب با سبک مورد دلخواه خود می توانید بهترین کاغذ دیواری ارزان را بر روی دیوار خود مشاهده کنید. کاغذ دیواری دارای ویژگی های متعددی چون نصب راحت، تنوع طرح، قابل شستشو، ضد آلرژی، ضد باکتری، ثبات طرح و رنگ و قیمت ارزان می باشد.

برای اطلاع از قیمت انواع کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری نقش برجسته و ساده می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه دکور آفیس تماس بگیرید. بهتر است پیش از خرید کاغذ دیواری، دانش خود را نسبت به انواع کاغذ دیواری بهبود ببخشید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 585
نمایش همه
علاقه مندی ها ()