کاغذ دیواری بر جلوۀ نمای داخلی ساختمان بسیار مؤثر می باشد و تغییر قابل توجهی را بوجود می آورد. از گذشته تنها افراد ثروتمند قادر به خرید کاغذ دیواری بودند ولی با پیشرفت تکنولوژی و چاپ کاغذ دیواری در طرح های متنوع، زیبا و شگفت انگیز قیمت کاغذ دیواری کاهش یافت و امکان خرید انواع کاغذ دیواری برای اکثر مردم با درآمد متوسط بوجود می آید. برای اطلاع از  سفارش کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

کاغذ دیواری سه بعدی برای پذیرایی

اتاق نشیمن یا سالن پذیرایی یکی از مهمترین بخش های منزل می باشد که دارای نمای گسترده می باشد و ایجاد تغییر در فضای دکوراسیون پذیرایی می تواند جلوۀ شگفت انگیزی را نمایش دهد و تأثیر بسزایی در نشاط و روحیۀ افراد می گذارد. به همین دلیل انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد چون اولین نگاه فردی که وارد خانه می شود به سمت اتاق پذیرایی می باشد، در نتیجه با نصب پوستر کاغذ دیواری سه بعدی در پشت تلویزیون و یا در بخشی از پذیرایی می توانید بر زیبایی دکوراسیون بیفزایید. همچنین با نصب کاغذ دیواری خاص سفارشی می توانید دکوراسیون یونیک و منحصر به فردی را بوجود آورید که تنها به محیط زندگی شما اختصاص داشته باشد. برای خرید کاغذ دیواری های ایرانی به سایت مراجعه کنید.

خرید کاغذ دیواری ارزان

قیمت کاغذ دیواری و پوستر دیواری وابسته به جنس کاغذ و ابعاد دارد و در برخی از موارد به طرح کاغذ دیواری نیز مرتبط می باشد. از این رو با توجه به میزان انتظار شما نسبت به مصرف کاغذ دیواری می توان گفت امکان خرید انواع کاغذ دیواری ارزان وجود دارد. به عنوان مثال برای خانه های استیجاری که سالانه دکوراسیون داخلی تعویض می شود، می توان با خرید پوستر کاغذ دیواری با قیمت ارزان در هزینه ها صرفه جویی نمود. برای کسب راهنمائی و مشاورۀ تخصصی در رابطه با نحوۀ خرید محصولات کاغذ دیواری و پوستر می توانید با بخش فروش فروشگاه دکور آفیس تماس بگیرید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 636
نمایش همه
علاقه مندی ها ()