کاغذ دیواری از محبوب ترین اقلام تزئین دکوراسیون می باشد که بسیار مقرون به صرفه و در عین حال زیبا، جذاب و چشم نواز می باشد. مهمترین مزیتی که کاغذهای دیواری نانو و PVC دارند، قابلو شستشو بودن کاغذ دیواری می باشد. به همین دلیل به راحتی می توان برخی از لکه های متداول را به وسیلۀ دستمال مرطوب از بین برد. برای اطلاع از  قیمت کاغذ دیواری قابل شستشو  به سایت مراجعه کنید.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی نسل جدید طراحی کاغذ دیواری می باشد که تصاویر که بر روی کاغذ دیواری خام چاپ می شود شباهت نزدیکی به تصاویر واقعی دارد. از این جهت پوستر کاغذ دیواری سه بعدی از میان طرح های مختلف کاغذ دیواری محبوب و علاقه مندان زیادی در سراسر جهان پیدا کرد. معمولاً جنس کاغذ دیواری سه بعدی از کاغذ دیواری نانو و یا کاغذ دیواری پی وی سی می باشد که ضد حساسیت، ضد کثیفی و قابل شستشو می باشد و به راحتی پاره نمی شود و معمولاً در برابر اشعه UV یا همان تابش نور خورشید مقاوم است. کاغذ دیواری با تکنولوژی نانو علاوه بر مزایای ذکر شده، عایق صدا و گرما نیز می باشد که منجربه افزایش طول عمر کاغذهای دیواری می گردد. برای خرید کاغذ دیواری های کودک و نوجوان به سایت مراجعه کنید.

قیمت کاغذ دیواری با کیفیت

در بازار آلبوم های کاغذ دیواری را در طرح های زیبا، جذاب، شکیل و لاکچری شاهد می باشید که زیبایی یونیک و خاصی را در فضای دکوراسیون ایجاد می کند. قابل به ذکر است که فاکتور اصلی قیمت کاغذ دیواری، جنس و ابعاد کاغذ دیواری می باشد. در نتیجه با توجه به شرایط محل نصب، مناسب ترین کاغذ دیواری را با قیمت مناسب خریداری نمود.

فروشگاه دکور آفیس در تلاش است با هدف خشنودی مشتریان، علاوه بر ارائه خدمات فروش کاغذ دیواری، انواع خدمات مشاوره برای خرید بهترین کاغذ دیواری را به همراه ضمانت نامه و گارانتی به مشتریان ارائه دهد تا در صورت مشاهده مشکل با پشتیبانی تماس گرفته شود.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 631
نمایش همه
علاقه مندی ها ()