کاغذ دیواری از محصولات پرفروش تجهیزات دکوراسیون می باشد که از دیر باز مورد محبوب مردم می باشد. با خرید بهترین کاغذ دیواری می توانید زیبایی و فضاسازی ساختمان ارتقاء ببخشید. با کاغذ دیواری نیاز نیست نگران کثیف کاری رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان باشید، ضمن آنکه زیبایی که از نصب کاغذ دیواری حاصل می شود قابل قیاس با نقاشی ساختمان نمی باشد. برای اطلاع از  مرکز خرید کاغذ دیواری  به سایت مراجعه کنید.

انواع کاغذ دیواری

در بازار انواع کاغذ دیواری را در طرح و رنگ بندی های متفاوت می توان مشاهده نمود که حاصل فناوری و ایده پردازی طراحان چاپ کاغذ دیواری می باشد. آلبوم کاغذ دیواری های حراجی، آلبوم کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک، آلبوم کاغذ دیواری های سه بعدی، آلبوم کاغذ دیواری کودک و نوجوان و سفارشی تعدادی از مجموعه آلبوم های کاغذ دیواری است که در بازار خرید و فروش کاغذ دیواری در دسترس مشتریان قرار گرفته می شوند. مشتریان بر اساس طرح های موجود در آلبوم های کاغذ دیواری معمولی و سه بعدی، مناسب ترین طرح کاغذ دیواری را به عنوان دیوارپوش منزل و محیط اداری خود انتخاب می کنند.  برای اطلاع از مرکز خرید  انواع کاغذ دیواری سفارشی  به سایت مراجعه کنید.

خرید انواع کاغذ دیواری

اگر زمان تغییر دکوراسیون فرا رسیده است می توانید با کمترین هزینه از مزایای کاغذ دیواری کاغذی، کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری پارچه ای و کاغذ دیواری پی وی سی بهره مند شوید. نکتۀ مهم در رابطه با کاغذهای دیواری PVC و نانو می توان به ضد آلرژی بودن و قابل شست و شو بودن این نوع کاغذهای دیواری اشاره نمود. در نتیجه بر اثر حرارت ناشی از تابش نور خورشید مواد خطرناک و سمی به محیط انتشار داده نمی شود.

فروشگاه دکور آفیس با فعالیت روز افزون پرسنل مجرب و حرفه ای خود در زمینۀ خرید و فروش انواع کاغذ دیواری، بستر مناسبی را برای ارائه خدمات مشاوره به مشتریان، در جهت خرید کاغذ دیواری با دوام و قیمت ارزان فراهم نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 683
نمایش همه
علاقه مندی ها ()