کاغذ دیواری را در طرح های زیبا و متنوع بر روی دیوارها مشاهده نموده اید. انواع کاغذ دیواری به صورت رول در ابعاد مختلف عرضه می شود و با استفاده از چسب های مخصوص بر روی سطوح دیوار نصب می شوند. فروش کاغذ دیواری از گذشته های بسیار دور بر روی دیوار مشاهده می شود. خانواده های ثروتمند برای اینکه دکوراسیون قصر و کاخ ها را متمایز نشان دهند و بر جلال و شکوه اتاق ها بیفزایند از انواع کاغذ دیواری کلاسیک در طرح های مختلف استفاده می نمودند. برای خرید  انواع کاغذ دیواری مدرن و زیبا به سایت مراجعه کنید.

فروش کاغذ دیواری

در گذشته بیشتر افراد مجلل و اشراف توانایی خرید کاغذ دیواری را داشتند و در عین حال تنوع طرح کاغذ دیواری بسیار اندک بود. امّا به مرور زمان صنعت چاپ کاغذ دیواری ارتقاء پیدا کرد و علاوه بر ایجاد تنوع در طرح های کاغذ دیواری، جنس کاغذ دیواری نیز مقاوم تر از پیش تولید شد. به همین دلیل امروزه شاهد فروش انواع کاغذ دیواری با کیفیت عالی و قیمت پایین می باشیم و این مسئله موجب شده تا اکثر افراد بتوانند از این محصول دکوراتیو به منظور زیبا و شکیل نمودن دیوار منازل و محیط کار بهره گیرند. برای خرید اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید.

در بازار انواع کاغذ دیواری Damask، Floral، Motif، 3D، Striped و غیره در طرح و رنگ بندی های متفاوت به فروش می رسد که از زیبایی خاصی برخوردار می باشند و علاقه مندان خاص خود را دارند.

خرید کاغذ دیواری با قیمت ارزان

با افزایش تنوع کاغذ دیواری در بازار، قیمت خرید کاغذ دیواری ارزان تر از گذشته به فروش می رسد. در نتیجه اکثر افراد می توانند متناسب با سلیقه انواع کاغذ دیواری قابل شستشو و مقاوم در برابر تابش نور را با قیمت مناسب خریداری کنند.

فروشگاه دکور آفیس انواع آلبوم کاغذ دیواری را در سبک های مدرن و کلاسیک به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان قرار داده است تا بتوانید برای صرفه جویی در هزینه و زمان، خرید اینترنتی کاغذ دیواری را انجام دهید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 591
نمایش همه
علاقه مندی ها ()