کاغذ دیواری سه بعدی از دیگر محصولات پوستر کاغذ دیواری محسوب می شود. تصاویر سه بعدی که بر روی کاغذ دیواری خلق می شود، توسط دستگاه های پرینتر مدرن صورت می گیرد که از ثبات رنگ بالایی برخوردار می باشد. نکتۀ قابل توجه در رابطه با پوستر کاغذ دیواری سه بعدی این است که قابل شستشو و مقاوم می باشند، ضمن آنکه در برابر تابش و اشعۀ نور نیز از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید

جنس کاغذ دیواری سه بعدی

جنس عموم کاغذهای دیواری سه بعدی از جنس کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری PVC و کاغذی می باشند. هر کدام از کاغذهای دیواری با توجه به میزان استحکامی که دارند می توان در مکان های مختلف به دیواری چسباند. به عنوان مثال کاغذ دیواری کاغذی را به دلیل عمر یک ساله ای که دارند، می توان برای خانه های استیجاری انتخاب نمود که دارای قیمت ارزان می باشند. در حالی که عمر کاغذ دیواری  PVC و کاغذ دیواری های نانو بسیار زیاد می باشد و مناسب ترین گزینه برای نصب بر روی دیوارها می باشد که ضد اشتعال، ضد حسایت زا، مقاوم و قابل شستشو می باشند.

نکتۀ قابل توجه دیگر در رابطه با خرید کاغذ دیواری سه بعدی طرح کودکانه، ضد آلرژی زا بودن جنس کاغذ دیواری می باشد که از میان انواع جنس کاغذ، کاغذ دیواری نانو بهترین گزینه می باشد. برای اطلاع از هزینه ی خرید پوستر دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید.

خرید پوستر کاغذ دیواری سه بعدی

تنوع طرح کاغذهای دیواری سه بعدی موجب گشته تا بتوان فضای دکوراسیون را بهبود بخشید و با کمترین هزینه، زیبایی و چشم نوازی محیط را بهتر از قبل نشان داد. همچنین با خرید مناسب رنگ و طرح کاغذ دیواری می توانید تأثیر بسزایی در نمایش ابعاد فضای داخلی داشته باشید.

فروشگاه دکورآفیس با کسب تجربیات فراوان در فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی می تواند شما را خرید بهترین کاغذ دیواری با گارانتی همراهی کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 680
نمایش همه
علاقه مندی ها ()