پوستر دیواری حاصل پیشرفت تکنولوژی در فناوری چاپ کاغذ دیواری می باشد. دیوارپوش پوستر دیواری را می توان در تمام کشورها مشاهده نمود که بسیار شیک و از الیاف مقاوم و مستحکم چاپ می شوند. عمدۀ پخش پوستر دیواری در تهران است و سپس به شهرستان ها نیز عرضه می گردد. از این رو تمام اقصی نقاط کشور می توانند از مزایای پوستر کاغذ دیواری بهره مند شوند. برای اطلاع از  خرید و فروش پوستر دیواری  از طریق لینک اقدام کنید.

پوستر دیواری تصاویر 3D

پوستر دیواری تصاویر 3D، پوستر دیواری کلاسیک و مدرن از سبک های مختلف دیوارپوش پوستر دیواری محسوب می شود که بسیار جذاب و چشمگیر می باشند. طبیعتاً با خرید پوستر دیواری مقاوم و مستحکم، می توان بر فضاسازی و دکوراسیون داخلی افزود و نمای منحصر به فردی را به ارمغان آورد. با نصب پوستر دیواری قابل شست و شو، به راحتی می توان سطوح پوستر دیواری را از آلودگی ها پاکیزه نمود. هنگام مراجعه به فروشگاه های پخش پوستر دیواری و انواع محصولات کاغذ دیواری، آلبوم های متعددی از انواع پوستر دیواری گل سه بعدی، انواع پوستر دیواری کلاسیک، انواع پوستر دیواری طرح مدرن و پوسترهای دیواری مشاغل  و غیره را می توان مشاهده نمود. تصاویری که برای چاپ پوستر دیواری در نظر گرفته می شود، از عناصر طبیعت و بناهای تاریخی و مجلل، تصاویر گرافیکی، اشیاء پیرامون و دست خط های اصیل ایرانی الهام گرفته می شوند. برای اطلاع از  فروش آلبوم پوستر دیواری گل سه بعدی  به سایت مراجعه کنید.

قیمت پوستر دیواری

هر کدام از نقش های پوستر دیواری حاصل خلاقیت و ایده پردازی های طراحان پوستر دیواری می باشد که تناسب زیادی با سلایق مختلف داشته باشند. هنگام خرید پوستر دیواری، کیفیت، قابل شست و شو بودن و ضد حساسیت بودن پوستر دیواری حائز اهمیت می باشد و قیمت پوستر دیواری را برای خرید مشخص می کند.

فروشگاه دکور آفیس در نهایت می تواند شما را در امر خرید بهترین پوستر دیواری متناسب با سبک دکوراسیون محل مورد نظر راهنمائی کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 628
نمایش همه
علاقه مندی ها ()