پوستر دیواری از جمله محصولات دکوراتیو است که در راستای طراحی دکوراسیون بر روی دیوار چسبانده می شود. پوستر دیواری نوعی دیوارپوش می باشد ضمن آنکه در برخی از مواقع نیز می توان به عنوان پوستر سقف نیز از آنها استفاده نمود. فروش پوستر دیواری نسبت به کاغذ دیواری افزایش یافته و این مسئله به تنوع طرح و سبک جدید چاپ پوستر دیواری باز می گردد. برای اطلاع از  نصب پوستر دیواری  از طریق لینک اقدام کنید.

چاپ پوستر دیواری

چاپ پوستر دیواری از ایدۀ چاپ تصاویر کامل الهام گرفته می شود. تفاوت بارز میان کاغذ دیواری و پوستر دیواری در این است که کاغذ دیواری از چاپ تصاویر تکراری طراحی می شود امّا پوستر دیواری حاصل تصاویر کامل می باشد. فروش کاغذ دیواری کاملاً به صورت رولی می باشد و این در حالی است که پوستر دیواری علاوه بر رولی به صورت چند تکه ای نیز به فروش می رسد که تکه ها بر روی دیوار در کنار یکدیگر چسبانده می شوند و یک تصویر کامل را تشکیل می دهند. انواع پوستر دیواری کلاسیک و ایرانی، انواع پوستر طبیعت و نظره، انواع پوستر دیواری کودک، پوسترهای دیواری مشاغل، پوستر دیواری نقاشی و خط نستعلیق و خیلی پوسترهای دیواری با تصاویر جذاب دیگر عرضه می شوند که طرفداران خاص خود را به سمت خودجذب می کنند. برای اطلاع از  خرید پوستر دیواری سه بعدی جنگل و بیشه  به سایت مراجعه کنید.

فروش پوستر دیواری

خرید و فروش پوستر دیواری همانند کاغذ دیواری به دلیل ماهیت دیوارپوش بودن آنها مورد استقبال قرار گرفته است. ضمن آنکه قابل شستشو است و نسبت به شرایط محیطی مقاوم و ضد آلرژی می باشند. تفاوت قیمت انواع پوستر دیواری در جنس کاغذ پوستر دیواری، ابعاد و طرح ساده و سه بعدی پوستر دیواری می باشد. قابل ذکر است که با افزایش تنوع طرح پوستر دیواری، قیمت ارزان پوستر دیواری نیز قابل تهیه می باشد.

فروشگاه دکور آفیس به شما کمک می کند تا با کسب اطلاعات جامع در رابطه با انواع پوستر دیواری و کاغذ دیواری، مناسب ترین پوستر دیواری را خریداری کنید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 651
نمایش همه
علاقه مندی ها ()