پوستر دیواری از مهمترین عناصر دکوراسیون داخلی است که به عنوان دیوارپوش، با استفاده از چسب های مخصوص بر روی دیوارها نصب می شوند. خرید و فروش پوستر دیواری نسبت به گذشته ارزان تر است و موجب توسعه و تنوع طرح پوستر کاغذ دیواری شده است. در دنیای امروز نصب پوستر دیواری سه بعدی به عنوان یکی از بهترین گزینه های تغییر دکوراسیون می باشد.  برای اطلاع از  انواع پوستر دیواری ارزان  از طریق لینک اقدام کنید.

کاربرد پوستر دیواری

خوشبختانه ماهیت چاپ پوستر دیواری به نحوی است که می توان در اکثر محیط ها به کار برد. از مهم ترین ویژگی های پوستر دیواری می توان به قابل شستشو بودن، ضخامت بالا، تنوع طرح، نصب راحت و قیمت ارزان اشاره نمود. به همین جهت کاربرد پوسترهای دیواری گسترش پیدا کرد و امکان نصب در محیط آشپزخانه و حمام را علاوه بر اتاق ها و سالن پذیرایی فراهم نموده است. چاپ پوستر دیواری کودکانه این مسئله را نشان می دهد که امکان چاپ پوستر دیواری متناسب با سلایق مختلف، سنف جنسیت و کاربری های متفاوت فراهم می باشد. همچنین مدیران مشاغل می توانند با ایده پردازی و خلاقیت، خرید پوستر دیواری سفارشی را داشته باشند و متناسب با فعالیت خود، سفارش پوستر دیواری مشاغل را داشته باشند. برای اطلاع از  خرید انواع آلبوم پوستر دیواری سنتی و ایرانی   به سایت مراجعه کنید.

 

قیمت خرید پوستر دیواری

قیمت پوستر دیواری و کاغذ دیواری به جنس کاغذ و ابعاد پوستر دیواری وابسته می باشد. بنابراین با کمی جستجو و بررسی تمام جوانب، از تجربۀ خرید پوستر دیواری قیمت ارزان بهره مند شوید. در نظر داشته باشید که فاکتور خرید پوستر دیواری را کیفیت و مشخصات فنی پوستر مشخص می کند و عامل دوام و طول عمر پوستر دیواری بر روی سطوح دیوار خواهد بود. در نتیجه خرید پوستر دیواری قیمت ارزان را ملاک خرید در نظر نگیرید.

فروشگاه دکور آفیس در زمینۀ پخش و چاپ انواع پوستر دیواری فعالیت دارد و می تواند شما را در خرید بهترین پوستر دیواری با کیفیت عالی و قیمت مناسب یاری کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 660
نمایش همه
علاقه مندی ها ()