پوستر دیواری سه بعدی سبک دیگری از طراحی کاغذ دیواری می باشد. بدیهی است که پوستر کاغذ دیواری یا پوستر دیواری  برای تزئین دیوار و فضا سازی دکوراسیون داخلی استفاده می شود تا فضای دلنشین و زیبایی را برای فرد محیا سازد. انتخاب طرح مناسب پوستر کاغذ دیواری می تواند زیبایی خاصی به فضای محیط ببخشد و به طور مستقیم بر ابعاد فضای اتاق مؤثر باشد. به عنوان مثال برای اتاقی که کوچک می باشد باید از پوستر و کاغذ دیواری رنگ سفید و روشن استفاده شود تا ابعاد اتاق را بزرگ تر نشان دهد. برای خرید پوستر دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید.

نحوۀ انتخاب پوستر کاغذ دیواری

همانطور که در متن بالا به آن اشاره شد، با انتخاب پوستر دیواری سه بعدی مناسب می توان ابعاد اتاق را کوچک و بزرگ نمود که منجر به زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون می شود. نکتۀ قابل توجه در رابطه با تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری می توان به ابعاد، طرح و قیمت آنها اشاره نمود.

با پیشرفت دستگاه های چاپ کاغذ دیواری، چاپ پوستر کاغذ دیواری 3D نیز تولید و به بازار فروش کاغذ دیواری عرضه شد. از مهمترین المان های طراحی پوستر دیواری و کاغذ دیواری می توان به مناظر طبیعت اشاره نمود که تصاویر متنوعی را در بر می گیرد. برای خرید پوستر دیواری گل  به سایت مراجعه کنید.

فروش پوستر دیواری سه بعدی

خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی نیاز به ذوق و سلیقه دارد که بتوان مناسب ترین طرح و رنگ پوستر کاغذ دیواری را برای نصب بر روی دیوار انتخاب نمود. لازم به ذکر است که پوسترها قابل شستشو و مقاوم نسبت به اشعه نور می باشند. به همین دلیل ماندگاری پوستر های کاغذ دیواری بر روی دیوار زیاد می باشد. بنابراین در خرید کاغذ دیواری باید توجه ویژه ای را به کار برد.

فروشگاه دکور آفیس چندین سال است که در حوزۀ پخش محصولات دکوراسیون داخلی فعالیت دارد و به عنوان یکی از محبوب ترین فروشگاه های عرضۀ انواع کاغذ دیواری با کیفیت در تهران شناخته می شود.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 667
نمایش همه
علاقه مندی ها ()