پاکت جاروبرقی یا همان کیسه جاروبرقی از مهمترین قسمت های جاروبرقی می باشد که کیفیت پاکت در عملکرد جاروبرقی مؤثر می باشد. خرید پاکت جاروبرقی متناسب با برند ایرانی و خارجی متفاوت می باشد. انواع پاکت جاروبرقی را در سایزهای متوسط و بزرگ می توان مشاهده نمود که به صورت یک، دو، سه  و یا چهار لایه ساخته شده اند که متناسب با جاروبرقی های صنعتی می باشند. برای اطلاع از فروش پاکت جاروبرقی به سایت مراجعه کنید.

انواع پاکت جاروبرقی

همانطور که پیش از این مطرح شد، متناسب با انواع جاروبرقی، انواع پاکت و کیسه جاروبرقی فروخته می شوند. انواع پاکت کاغذی جاروبرقی و پاکت هپا جاروبرقی را می توان در اندازه های مختلف خریداری نمود. پاکت کاغذی جاروبرقی به صورت چند لایه ای است که دارای میکروفیلتر می باشند که مانع از عبور گرد و غبار به درون موتور جاروبرقی می شود. قابل ذکر است که پس از تعویض چند نوبه از پاکت های جاروبرقی نیاز است که یکبار میکروفیلتر درون محفظه پاکت و همچنین پشت جاروبرقی تعویض گردد که مانع از عبور گرد و غبار به فضا گردد. از مهمترین مزایای پاکت جاروبرقی می توان به بهداشتی بودن پاکت ها اشاره نمود، ضمن آنکه درپوش پاکت جاروبرقی برخی از مدل های جاروبرقی به نحوی است که بعد از پر شدن پاکت، به راحتی می توان درپوش پاکت را بست و از خارج شدن گرد و خاک جاروبرقی جلوگیری نمود. برای خرید پاکت جاروبرقی بوش  به سایت مراجعه کنید.

خرید پاکت جاروبرقی

متناسب با برند جاروبرقی می توانید خرید پاکت جاروبرقی مورد نیاز خود را با قیمت ارزان خریداری نمائید. در حال حاضر امکان خرید اینترنتی پاکت جاروبرقی فراهم می باشد. از این رو در هر موقعیتی می توانید پاکت و کیسه جاروبرقی مورد نیاز خود را با کیفیت عالی خریداری کنید.

فروشگاه همتا شاپینگ امکان سفارش اینترنتی انواع پاکت جاروبرقی را در اندازه و سایزهای مختلف فراهم نموده است. با تعویض به موقع پاکت جاروبرقی می توانید قدرت موتور جاروبرقی را حفظ کنید.

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 614
نمایش همه
علاقه مندی ها ()