کیسه جاروبرقی به دو صورت دائمی و یکبار مصرف به فروش می رسد. در گذشته انواع جاروبرقی مجهز به کیسه جاروبرقی دائمی عرضه می شدند که به مرور زمان کیسه های جاروبرقی به کیسه جاروبرقی یکبار مصرف یا پاکت جاروبرقی مجهز شدند که این مسئله موجب ارتقاء و افزایش طول عمر جاروبرقی گشت.  برای خرید اینترنتی کیسه جاروبرقی به سایت مراجعه کنید.

فروش مناسب ترین کیسه جاروبرقی

کیسه جاروبرقی متناسب با مصارف گوناگون ساخته می شوند و از تکنولوژی نانو در ساخت کیسه جاروبرقی استفاده می شود تا از عبور آلودگی به خارج از کیسه های جاروبرقی جلوگیری شود. بنابراین به موتور جاروبرقی فشار وارد نخواهد شد. استفاده از کیسه جاروبرقی یکبار مصرف بر طول عمر جاروبرقی می افزاید و موجب صرفه جویی در زمان می شود، ضمن آنکه موتور جاروبرقی را سالم تر نگهداری می کند. در بازار برندهای مختلف جاروبرقی فروخته می شود که متناسب با آنها انواع کیسه جاروبرقی زیمنس، انواع کیسه جاروبرقی ناسیونال، انواع کیسه جاروبرقی ال جی، کیسه های جاروبرقی بوش، انواع کیسه جاروبرقی پاناسونیک، انواع کیسه جاروبرقی الکترولوکس و غیره با قیمت مناسب و کیفیت خوب فروخته می شوند. خرید و فروش انواع کیسه جاروبرقی توسط فروشگاه های پخش کیسه جاروبرقی و پارکت جاروبرقی و دیگر اقلام جاروبرقی صورت می پذیرد و دوام جاروبرقی را بهبود می بخشد. برای خرید کیسه جاروبرقی جنرال به سایت مراجعه کنید.

کیسه جاروبرقی ارزان

قیمت خرید کیسه جاروبرقی بستگی به برند جاروبرقی و الیاف کیسه جاروبرقی دارد. بنابراین متناسب با برند جاروبرقی می توان کیسه جاروبرقی با قیمت ارزان و کیفیت خوب خریداری نمود و جایگزین پاکت جاروبرقی پیشین نمود. با پیشرفت تکنولوژی، انواع کیسه جاروبرقی دائمی نانو و پاکت جاروبرقی نانو عرضه می شود که از استحکام و دوام بالا برخوردار می باشند.

فروشگاه همتا شاپینگ به صورت تخصصی در زمینۀ فروش انواع کیسه جاروبرقی فعالیت دارد و متناسب با برند و مدل های مختلف فروخته می شوند. کیسه های جاروبرقی و پاکت جاروبرقی به صورت بسته بندی فروخته می شوند.

 

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 648
نمایش همه
علاقه مندی ها ()